Pop-upovi su trenutačno najpopularniji oblik reklame, a Loro Piana poštanski kiosk nam je favorit
Pop-upovi su trenutačno najpopularniji oblik reklame, a Loro Piana poštanski kiosk nam je favorit

Pop-upovi su trenutačno najpopularniji oblik reklame, a Loro Piana poštanski kiosk nam je favorit

Luksuzni brendovi odjeće već godinama koriste pop-up trgovine kao alat za povećanje prepoznatljivosti, ali i kao način da svojim kupcima pruže jedinstveno, ekskluzivno iskustvo. Još smo prošle i pretprošle godine pisali o ljetnim pop-up rezidencijama i preuzimanjima plaža i luksuznih resorta koji tijekom ljetnih mjeseci postaju sjedišta poznati i luksuznih modnih kuća i brendova. Osim resorta i trgovina, sve su učestaliji potez i pop-up kiosci.

Ovi privremeni kiosci, često smješteni u luksuznim četvrtima ili u sklopu prestižnih događanja, omogućuju brendovima da komuniciraju svoju sofisticiranost i povežu se s kupcima na intimnijoj razini. Tako je bilo i za vrijeme Tjedna mode u Milanu. Naime, tijekom milanskog Tjedna mode, koji se održava od 25. veljače do 3. ožujka 2025., grad je oživio brojnim pop-up trgovinama, kioscima, izložbama i događanjima koja su obogatila modnu scenu. Ova privremene pop-up lokacije pružile su posjetiteljima jedinstvena iskustva i priliku da otkriju nove brendove te ekskluzivne proizvode. Što nam je poslužilo kao inspiracija za ovaj članak.

Loro Piana poštanski ured?

Za oko nam je možda najviše zapeo Loro Piana čiji pop-up odražava Loro Pianaovu strategiju stvaranja jedinstvenih i interaktivnih iskustava za posjetitelje, ističući njihovu posvećenost kvaliteti i tradiciji. Za Tjedan mode u Milanu, kiosk u ulici dei Giardini pretvorili su u povijesni poštanski ured gdje prolaznici mogu poslati razglednice s crno-bijelim vintage reklamnim kampanjama. Loro Piana također je pripremila vlastite novine, Loro Piana Chronicles, pune zanimljivih tekstova o svojoj 100 godina povijesti i nasljeđa. Posjetitelji mogu dobiti svoj vlastiti primjerak, uz malu tote-bag.

Fendi na policama knjižara

Dodir Fendija. Tomovi knjiga koji pričaju priče o modnoj ikoni Silviji Venturini Fendi poredani su na policama milanskih kioska i knjižara, u čast proslave prvih 100 godina Kuće.

Lokacije: Edicola Civic Darsena, Edicola Civic Portanuova, Edicola Largo Treves, Hoepli na Via Ulrico Hoepli, Libreria Bocca u Galleria Vittorio Emanuele, knjižara ADI Museum.

Manila Grace

Čini se da su personalizirane novine očiti trend. Mnogi brendovi se odlučuju za ovakav tip promocije pa tako i Manila Grace čiju pop-up trgovinu možete pronaći do 3. ožujka na adresi Corso Magenta, 24, Milano, a otvorena je još danas od 10 do 18 sati.

Guess – Who is this diva?

I Guess je za svoju promociju odlučio iskoristiti novine te platnene vreće. Upečatljiva crvena boja brenda krasi kiosk s pamtljivim pitanjem – (Guess) Who is this diva? Kiosk se nalazi u blizini metro stanice Lanza.

Dolomia Beauty – utočište prirodne ljepote

Osim modnih kuća, svoje mjesto na uličnim kioscima pronašle su i beauty brendovi. Dolomia Beauty jedna je od njih. Utočište prirodne ljepote u Milanu privremeno je mjesto gdje se svjetlost, mirisi i priroda isprepliću.

Rhode – brend čija popularnost raste

Kad smo kod beauty brendova, posljednje dvije godine svakako u centru pažnje je i Rhode Hailey Bieber čiji marketing radi 24/7. Iako on ne pripada ovoj gornjoj skupini brendova koji su se pojavili u sklopu Tjedna mode u Milanu, svakako ga je vrijedno spomenuti. Hailey tijekom cijele godine organizira pop-upove te na razne interaktivne načine kreira ekskluzivna iskustva za kupce. Jedan od njih jest i posljednji Pop-Up u LA-u.

Rhode LA pop-up na Aveniji Melrose crpi inspiraciju iz oblika nove olovke za usne. Prostor ovoga pop-upa ističe se krivuljastim oblikom, gdje niz referentnih linija i rasvjetnih elemenata razvija estetiku Rhode brenda. Za dizajn je zaslužan STUDIO BOUM.

Zašto su pop-up trgovine postale tako veliki trend?

Otvoriti stalnu trgovinu u novom gradu ili tržištu zahtijeva velika ulaganja, no pop-up trgovine omogućuju luksuznim brendovima da testiraju interes i reakciju tržišta prije nego što donesu dugoročnu odluku. Tako mogu prilagoditi svoje proizvode i strategije prema specifičnostima tržišta, bilo da se radi o novom kontinentu ili specifičnom segmentu kupaca.

Ovi pop-upovi nisu samo prodajna mjesta već su postali platforme za brendove da komuniciraju svoju viziju, povežu se s kupcima na jednoj drugoj razini i ponude ekskluzivne proizvode koji su dostupni samo na tim događanjima.

Foto: Instagram (@studioboum, @loropiana), TikTok (@alosude)

Učitati još
Zatvori