![Razlike prestaju postojati kada ih prihvatimo – novom kampanjom #bašja dm slavi jedinstvenost](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2025/01/dm-kampanja-basja-2-scaled.jpg)
![Razlike prestaju postojati kada ih prihvatimo – novom kampanjom #bašja dm slavi jedinstvenost](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2025/01/dm-kampanja-basja-2-scaled.jpg)
Razlike prestaju postojati kada ih prihvatimo – novom kampanjom #bašja dm slavi jedinstvenost
dm je u zagrebačkom hotelu Esplanade predstavio novu kampanju #bašja, kojom poziva kupce da otkriju vlastitu jedinstvenost i slave različitosti, koje nas čine posebnima. Srž kampanje sažeta je u video spotu koji je premijerno prikazan na događanju, dok je pročelje Esplanade oživjelo svjetlosnom projekcijom s porukom #bašja.
![dm kampanja #bašja (2)](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2025/01/dm-kampanja-basja-2-scaled.jpg)
Modna revija Hippy Garden, nastup Lu Jakelić i poznati gosti
U skladu s kampanjom, modna revija Hippy Gardena odstupila je od ustaljenih standarda u čemu su ključnu ulogu imali modeli koji su pokazali kako razlike prestaju postojati kada ih prihvatimo. Emotivni koncert kantautorice Lu Jakelić, koja u svojim pjesmama iskreno progovara o vlastitom životu, upotpunio je večer posvećenu samospoznaji i prihvaćanju, a poznati gosti i influenceri, među kojima su bili Niko Čuturić, Leon Dejanović, Lucija Lugomer, Ivana Paradžiković, Renata Sopek te Antonija Stupar Jurkin istaknuli su svoju autentičnost i ponosno proslavili ono što ih čini posebnima.
![](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2025/01/Modna-revija-Hippy-Garden-x-basja-9-scaled.jpg)
![](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2025/01/Modna-revija-Hippy-Garden-x-basja-2-scaled.jpg)
„U dm-u uvijek stavljamo ljude na prvo mjesto – sa svim njihovim posebnostima. Ipak, biti vjeran sebi i osjećati se dobro u vlastitoj koži danas, kada se velik dio života odvija u virtualnim zajednicama, nije nimalo jednostavno. Većina ljudi stremi idealima koji ne postoje bez filtera, stoga ih želimo potaknuti da izađu iz nametnutih okvira i budu ono što jesu. Kampanja #bašja osnažuje dm-ov slogan ‘Tu sam čovjek, tu kupujem!’ i poziva sve da se oslobode nametnutih standarda te žive autentično, vođeni vlastitim snovima”, istaknula je Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria.
Ostani u korak
s trendovima
Prijavi se na Journal newsletter.
![Ivan Horvat (dm)](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2025/01/Ivan-Horvat-dm-scaled.jpg)
Nova dm kampanja #bašja
Kampanja #bašja nadovezuje se na dm-ovu inicijativu podrške fizičkom, emocionalnom i mentalnom zdravlju. Tijekom protekle dvije godine, dm je proveo niz aktivnosti koje su ženama omogućile otvoren razgovor o važnim i često zanemarenim temama, poput menstrualnog zdravlja. Ove godine dm ide korak dalje, s ciljem stvaranje okruženja koje potiče ljude na samoostvarenje, kreativnost i prihvaćanje sebe.
![](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2025/01/Modeli-modne-revije-scaled.jpg)
dm vjeruje da je prihvaćanje sebe ključ ispunjenog života i temelj za stvaranje inkluzivne zajednice u kojoj se svatko može razvijati i zato će kampanjom #bašja inspirirati ljude da ponosno pokažu i istaknu svoju jedinstvenost.
Foto: PR