Grad Rovinj i njegova Stara tvornica duhana ove će godine okupiti tisuće znatiželjnika otvorenih za nova znanja i iskustva iz komunikacijske industrije. Od 21. do 24. rujna u dvoranama Weekend Media Festivala i oko njih vodit će se žustre rasprave i prezentirati novi trendovi. No, prije svega stvarat će se opuštena atmosfera kreativnog dokoličarenja po kojoj rovinjski festival odskače iznad svih sličnih okupljanja. Kako je nastao, rastao i što možemo očekivati od 10. Weekend Media Festivala u razgovoru nam je otkrio Nikola Vrdoljak.
Weekend Media Festival – njegovi počeci i razvoj
1. Jubilarni, deseti Weekend Media Festival je doslovno iza ugla… Još je nešto više od mjesec dana do njegovog izdanja u Rovinju. Kada biste ‘bacili pogled unazad’ koliko se Weekend razvio od svojih početaka? Je li se pretvorio u ono što se planirali i očekivali ili je čak i nadmašio očekivanja?
Weekend je daleko nadmašio naša prva očekivanja. Posljednjih je deset godina izrastao u festival koji predstavlja jedinstvenu kombinaciju poslovne konferencije, kreativnosti, tehnologije i opuštenog druženja u jednom od najljepših gradova u Hrvatskoj. Prve godine očekivali smo manje od 500 ljudi a došlo ih je 1400. Ove godine očekujemo oko 4500 posjetitelja iz cijele regije. Ostali smo iznenađeni koliko su se naše pretpostavke što ljudi žele pokazale točne.
Osnove, još jedan vikend na moru nakon ljeta, prelijepi Rovinj, opuštena atmosfera, bogat program, super prostor stare tvornice, to je sve i dalje isto. Istina, sve je napredovalo i mijenjalo se kroz godine, ali su osnove na kojima je zamišljen Weekend iste.
Jubilarno izdanje Weekend Media Festivala
2. Nakon devet izdanja, vjerujemo da se primjećuju promjene u komunikacijskim i kreativnim industrijama? Koliko je Weekend do sada pratio te promjene? Možda i utjecao na njih?
Promjene koje se događaju otkako je Weekend nastao su nevjerojatne. Kada smo krenuli bili smo medijski i marketinški festival, dok danas – osim medija i marketinga – kažemo da smo negdje na križanju biznisa, kreativnosti i tehnologije. Promjene u ovim segmentima su tolike da same nameću program svake godine. Osim prenošenja globalnih trendova trudimo se biti i platforma za sve što smatramo ključnim raspravama u industrijama koje pratimo. Na Weekendu su se odigrale neke od važnih rasprava koje su i potaknule mnoge pozitivne procese.
3. Na prvom Weekendu jedan od gostiju bio je Blake Chandlee, komercijalni direktor Facebooka. Weekend tada nije niti imao Facebook… Za usporedbu – koliko su društvene mreže utjecale na industriju u tom vremenskom razmaku?
Facebook je tada bio neki novi cool kanal, a danas je po prihodima jedan od dva globalna diva (uz google) koji toliko dominiraju oglašivačkim budžetima da ih se sve češće zove duopol.
Kakva nas iznenađenja čekaju
4. Vjerujemo da ćete ovo deseto izdanje obilježiti na poseban način. Iznenađenja se u pravilu ne otkrivaju, no recite, koliko i što ste nam novoga pripremili?
Weekend Media Festival se tijekom posljednjih deset godina pozicionirao kao središnje mjesto na čijoj se pozornici predstavljaju najnoviji komunikacijski trendovi, ali i vrhunski glazbeni program o kojem se često govori i dugo nakon završetka festivala. Naravno da ove godine pripremamo brojna iznenađenja, no još uvijek ne mogu otkriti imena. Međutim, jedno je sigurno: deseti rođendan bit će spektakularan i nezaboravan. Uz to, prostor stare tvornice koji svake godine oduševi posjetitelje ove godine zasjat će u novom i boljem izdanju.
Motivacija i planovi
5. Nakon toliko izdanja – drži li Vas početni elan, motivacija i za daljnje Weekende? Imate li dugoročne planove za njega?
Weekend je oduvijek bio festival prepun energije i mislim da se to i dalje osjeti. Promjene se nastavljaju i mi ćemo ih i dalje pratiti. Cilj nam je da Weekend postane još više festival iskustva. Sve predavače, sve najbolje DJ-eve ili bendove danas možete vidjeti na YouTubeu ili nekom drugom kanalu, no festival pruža iskustvo koje posjetiteljima daje posebnu vrijednost.