Što glazba i kava imaju zajedničko?

Što glazba i kava imaju zajedničko?

dolce1

NESCAFÉ Dolce Gusto, brend koji je na hrvatskom tržištu poznat po prvom zatvorenom sustavu za kavu i jedinom koji omogućuje pripremu različitih vrsta napitaka u istom aparatu, najavio je pokretanje svoje nove globalne kampanje. Pod imenom „Kreativnost oživljava klasike“ ova kampanja slavi kreativnost u suradnji s Grammyjem nagrađivanim glazbenikom will.i.amom.

Kako se radi o ponovnom oživljavanje klasika, glazbenik i producent will.i.am odabire svoju omiljenu pjesmu – (Sittin’ On) The Dock of the Bay, Otisa Reddinga, te joj daje novu verziju. Baš kao što i poznati Nescafe barista Ola Persson osmišljava novi doživljaj ispinjanja kave i poslastice koje pretvara u potpuno novo iskustvo.

dolce2

Cijelu kampanju prati niz zanimljivih videa gdje will.i.am i Ola Persson otkrivaju svoje tajne stvaranja – glazbe i kave. Brend NESCAFÉ Dolce Gusto već je dobro poznat po pomicanju granica – od najnovijih tehnoloških rješenja i originalnih dizajna aparata za kavu do široke palete vrhunskih okusa kave koja zadovoljava i najzahtjevnija nepca. Za više informacija posjetite službenu stranicu brenda.

dolce4

Učitati još
Zatvori