Najmanja hrvatska etiketa za vino

Najmanja hrvatska etiketa za vino

vina brač post

Stina vino, vjerojatno najvažnija velika dalmatinska vinarija, upravo je na tržište pustila svoju jeftiniju liniju Brač 1903. Baš za tu novu liniju Brandoctor je kreirao brand strategiju – crno vino Bogondon, bijelo vino Godiment i opol Noda.

Nametnula im se činjenica da je Brač otok kontrasta – škrte zemlje i ljudi puni duha. Imena vina proizašla su iz lokalnog dijalekta i odražavaju ono što ta vina znače lokalnom stanovništvu. Tako je crno vino Bogondon, ‘bogom dano’, bijelo Godiment je ‘za užitak’, dok je opol Noda razumljivo samo po sebi.

No, ono najzanimljivije, naravno osim doživljaja kušanja, kod ovog vina jest to da su Bruketa&Žinić OM, dizajner Nikša Vukša i ilustrator Ivo Matić kreirali najvjerovatnije najmanju etiketu na svijetu! Dizajnom ambalaže željeli su istaknuti priču o brandu: bračka zemlja lokalne je stanovnike naučila da se ničim ne razbacuju. Njihove etikete su zato vjerojatno najmanje na svijetu jer oni vjeruju da velika vina ne trebaju velike etikete.

Jako vino (naručitelj) / Ivica Kovačević (direktor razvoja)

Brandoctor (brand strategija i imenovanje) / Anja Bauer Minkara (senior brand consultant), Petra Despot Domljanović (brand consultant), Stipan Rimac (junior brand consultant), Jelena Mezga (brand implementor)

Bruketa&Žinić OM (dizajn ambalaže) / Davor Bruketa, Miran Tomičić, Nikola Žinić (kreativni direktori), Miran Tomičić (art direktor), Radovan Radičević (DTP), Vesna Đurašin (voditeljica produkcije)

Nikša Vukša (dizajner)
Ivo Matić (ilustrator)
RED studio (produkcija videa)
Domagoj Kunić (fotografije ambalaže)
Jonathan Bousfield (prijevod na engleski)

 

The label of a frugal manWe just might have created the smallest wine label in the world #PackagingDesign #WineLabel #Branding cc BRANDOCTOR JAKO VINO Winery

Učitati još
Zatvori