Iako izgleda samo kao šaroliko mjesto zabave, Muzej sladoleda zapravo je genijalan i vrlo unosan projekt iza kojeg stoji dobro promišljena logistika. Partneri Maryellis Bunn i Manish Vor zamislili su ovaj muzej kao privremenu i putujuću atrakciju koja bi se otvarala kroz američke gradove privlačeći publiku.
Prošle godine bio je otvoren u New Yorku, a ove godine se smjestio u Los Angelesu. Nakon samo jednog odaslanog press priopćenja sve su datume u Velikoj jabuci rasprodali, ostavljajući iza sebe listu čekanja od 200 tisuća ljudi. Situacija nije ništa drugačija ni u Los Angelesu gdje su ulaznice unaprijed rasprodane do 15. kolovoza. Tada se planira zatvaranje iako postoje naznake da će se to produžiti.
Muzej sladoleda za kojim su svi ludi
Uspjeh su uvjetovali spontanost i razigranost ideje. Muzej sladoleda je mjesto na koje odrasli odlaze kako bi se opet osjećali kao djeca, a klinci ulaze u prostor iz najluđih fantazija. Cijeli je koncept dizajnirala jedna od osnivačica, Maryellis. Zahvaljujući njenoj mašti nastala je soba golemih otopljenih sladoleda na štapiću, soba gumenih bombona, visećih bananica i jako puno ružičaste boje. Možda najveća atrakcija je bazen ispunjen plastičnim šarenim mrvicama u kojem se posjetitelji mogu ‘kupati’.
Popularnosti Muzeja sladoleda svjedoči činjenica da su ga posjetile Beyoncé, Gwyneth Paltrow i brojni drugi celebrityji. Blogera je pak nebrojeno mnogo i zaista je puno fotografija na društvenim mrežama koje mame sve gledatelje da ga posjete.
Uz ulaznicu posjetitelji dobivaju i domaći sladoled s kojim u ruci mogu obilaziti sve prostorije. Zvuči kao savršen izlet, zar ne?
Foto: Instagram