Na hrvatsko tržište lansiran je Philip Morrisov proizvod nove generacije pod nazivom VEEV

Na hrvatsko tržište lansiran je Philip Morrisov proizvod nove generacije pod nazivom VEEV

Philip Morris International slijedi jasnu viziju – donositi inovativna, napredna i znanstveno potkrijepljena rješenja kako bi potaknuli punoljetne pušače da cigarete zamjene alternativnim, manje štetnim proizvodima u odnosu na nastavak pušenja cigareta. U skladu s tim, krajem 2017. godine kompanija je u Hrvatskoj lansirala prvi bezdimni proizvod – IQOS sistem zagrijavanja duhana, a sada proširuje svoju ponudu manje štetnih alternativa u odnosu na cigarete dovodeći u Hrvatsku još jedan proizvod iz svog bogatog portfelja – VEEV elektroničku cigaretu.

„Lansiranje VEEV-a na hrvatsko tržište još jedan je korak u transformaciji kompanije i ostvarivanju vizije o svijetu bez dima cigarete. Ovaj proizvod rezultat je kontinuiranog ulaganja u znanost, istraživanje i razvoj, kao i cjelokupne transformacije našeg poslovanja, s ciljem ohrabrivanja punoljetnih pušača koji bi inače nastavili pušiti da cigarete zamijene manje štetnim alternativama“, izjavila je Anita Letica, predsjednica Uprave Philip Morris Zagreb.

VEEV uređaj rezultat je višegodišnjih znanstvenih istraživanja i kontinuiranog osluškivanja potreba potrošača. Za razliku od elektroničkih cigareta s fitiljom i zavojnicom, VEEV koristi jedinstvenu tehnologiju zagrijavanja tekućine s nikotinom koja se nalazi u VEEV patroni. Svaka VEEV patrona sadrži MESH grijač dizajniran kako bi ostao u stalnom kontaktu s tekućinom u patroni, što osigurava ujednačenost okusa prilikom korištenja. Pametna digitalna kontrola MESH grijača otkriva kada je razina tekućine u patroni niska i isključuje uređaj. Tako sprječava se pregrijavanje, zagorjeli okus i osigurava da VEEV, iako nije bez rizika, stvara značajno manje razine štetnih sastojaka u odnosu na cigarete*. Uređaj donosi i novost lakog zaključavanja kako bi se spriječila upotreba uređaja onima kojima nije namijenjen.

*Smanjenje razina štetnih sastojaka (isključujući nikotin) u usporedbi s dimom referentne cigarete.

Philip Morris International: Ostvarivanje budućnosti bez dima

Philip Morris International (PMI) predvodnik je transformacije u duhanskoj industriji s ciljem postizanja budućnosti bez dima i, na posljetku, zamjene cigareta proizvodima bez dima za dobrobit punoljetnih osoba koji bi inače nastavile pušiti, društva, tvrtke, njezinih dioničara i ostalih dionika. PMI je vodeća međunarodna duhanska kompanija koja se bavi proizvodnjom i prodajom cigareta, kao i proizvoda bez dima, pripadajućih elektroničkih uređaja i pribora te ostalih proizvoda koji sadrže nikotin na tržištima izvan SAD-a. Pored toga, PMI verzije IQOS uređaja za grijanje duhana i potrošnog materijala dobili su odobrenje za stavljanje na tržište od Američke agencije za hranu i lijekove (FDA) u skladu s procedurom prijave duhanskih proizvoda prije prodaje na tržištu (eng. PMTA). FDA je također odobrila stavljanje na tržište određene verzije IQOS uređaja i njegovog potrošnog materijala kao duhanskog proizvoda modificiranog rizika (MRTP), utvrdivši da je izdavanje naloga o izmijenjenoj izloženosti za te proizvode prikladno za promicanje javnog zdravlja.

PMI gradi budućnost na novoj kategoriji proizvoda bez dima koji su, iako nisu bez rizika, puno bolji izbor od nastavka pušenja. Kroz multidisciplinarne sposobnosti u razvoju proizvoda, najmodernija postrojenja i znanstvenu potkrijepljenost, PMI želi osigurati da njegovi proizvodi bez dima udovoljavaju preferencijama punoljetnih potrošača i strogim regulatornim zahtjevima. Portfelj PMI proizvoda bez dima uključuje proizvode koji griju duhan bez izgaranja, proizvode koji parom isporučuju nikotin te nikotinske proizvode za oralnu upotrebu. Od 30. rujna 2021. proizvodi bez dima PMI-a dostupni su za prodaju na 70 tržišta u ključnim gradovima ili širom zemlje, a PMI procjenjuje da je otprilike 14,9 milijuna punoljetnih osoba širom svijeta već prešlo na proizvode koji griju, a ne izgaraju duhan te prestalo pušiti. Za više informacija posjetite www.pmi.com i www.pmiscience.com.

Foto: PR, Unsplash

Učitati još
Zatvori