Unaprjeđenje kvalitete života lokalne zajednice, doprinos potrebama građana i njihova ravnopravnost, u srži su vrijednosti brenda Kiehl’s Since 1851. Kroz svoju dugu povijest, Kiehl’s je podupirao jednakost i slavio različitosti, s velikom željom da se svi građani osjećaju prihvaćeno i sigurno.
Ususret Međunarodnom danu borbe protiv homofobije, bifobije i transfobije koji se obilježava 17. svibnja, Kiehl’s Since 1851 odlučio je donirati 25.000,00 kn Rozom megafonu, platformi koja je nastala 2010. godine kao sigurno mjesto unutar LGBTIQ zajednice, a razvila ju je udruga Zagreb Pride, čiji je cilj podizanje svijesti o zločinima iz mržnje i poticanje prijava zločina iz mržnje prema LGBTIQ osobama, bez obzira vrši li prijavu žrtva, svjedok/inja ili osoba koja ima informaciju.
Putem Rozog megafona moguće je prijaviti zločin iz mržnje i diskriminaciju na temelju seksualne orijentacije i/ili rodnog identiteta u sigurnom i prijateljskom okruženju. Educirane osobe iz udruge Zagreb Pride na raspolaganju su za sve informacije, a prijavu je moguće podnijeti od 0 do 24 sata, bilo koji dan u tjednu.
“Kiehl’s Since 1851 čvrsto vjeruje kako se ljudi rađaju slobodni i jednaki u dostojanstvu i pravima te će ta uvjerenja promicati tijekom cijele godine kroz svoje djelovanje u lokalnim zajednicama, usmjeravajući svoje filantropske napore na potrebe i brige njihovih građana”, istaknula je brend menadžerica Ivana Piljić.
Foto: PR