Dora Predojević, široj javnosti poznatija kao @dorica505, jedna je od naših modnih i beauty predstavnica današnje moderne branše i vječiti „coffee addict“. Vežemo ju uz izreku: „Nazar değmesin“ i iznimno je vedra, svestrana, simpatična, maštovita i spontana. Dorica se uspjela istaknuti iz mase svojim prekrasnim kolažom skladnih fotografija te odjevnim kombinacijama koje nas uspiju iznova izuti iz cipela. Neprestano radi punom parom te je nakon par mjeseci osmišljavanja, printanja, slaganja, crtanja i dogovaranja, došao red na još jedan njen poslovni pothvat – limited edition planeri! Za organizaciju i ostvarivanje planova te kreiranje najljepših uspomena i utvrđivanje prioriteta, možete odabrati između čak tri različita izdanja: „Gözler“, „Bereket“ i „Fatma’nin eli“. Svoj primjerak naručite ovdje ili direktno putem @_loveprint_ Instagram DM-a, a u kojem će se smjeru razvijati njen kreativni koncept, Dora Predojević otkrila nam je u nastavku.
Dorica505 x LovePrint
- Koji je bio glavni razlog da se odlučiš na ovaj poslovni pothvat?
Ja sam osoba koja voli sve zapisivati onako „po starinski“ – na papiru. Nikako nisam dobra s aplikacijama i sličnim stvarima, već cijenim stari dobri papir. Uvijek sam imala 100 planera, rokovnika i ovaj put sam željela napraviti neki po svojoj mjeri, da imam sve rubrike koje su mi u drugima možda nedostajale i da imam korice koje će me nekako opisivati, a što bi drugo bilo doli tursko oko. Dizajn je crtala moja prijateljica Mateja Sučević aka The92Edit i ispalo je točno onako kako sam zamislila – dašak turske kulture i eklektičnog dizajna koji mene najbolje opisuje.
- Kako je došlo do suradnje između tebe i brendova “The 92 Edit” i “Love Print”?
S Marijom Barbarić upoznala sam se prije nekih dvije godine, kad me jednostavno oborila s nogu. Tek sam se bila zaručila kad su krenule stizati ponude za suradnje s raznim planerima za vjenčanja, bile su dosta generičke poruke, međutim Marijina je bila osobna – nije me ništa tražila, već mi je samo napisala par prekrasnih riječi kojima me kupila, i otad smo prijateljice. Osim toga, radi zaista prekrasne stvari, od fotoalbuma, vjenčanih planera do radosnica, a u to sve je utkano toliko ljubavi da nisam ni sekunde dvojila s kim bih htjela raditi. A The92Edit je bio jedini logičan odabir, jer me malo ljudi poznaje kao Mateja, a mislim da sam ja njen najveći obožavatelj od samih početaka.
- Koja ti je bila misao vodilja kod same realizacije planera?
Željela sam da je sve sistematično i logično, bez ikakvih „cheesy“ citata od kojih se meni diže kosa na glavi. Smatram da ima prekrasnih planera u ponudi, no ovaj je moj i predstavlja mene. Uz to smo htjeli dodati personalizirani omot od eko kože koji je super za nekakav poklon, kao i vječna uspomena koja se može kasnije koristiti i za druge stvari.
- Predstavi nam ukratko svoje planere. Od čega se sastoji unutrašnjost?
Stavili smo prvo preview 2022. i 2023. godine za neke važne datume, zatim ide mjesečni planer s kockicama za upisivati obaveze te planer po tjednima od ponedjeljka do nedjelje za precizirati obaveze. Osim toga, ubacili smo stvari poput book lista, period trackera, shopping i Travel wishliste, kao i 100 stranica bilješki kako bi planer bio pogodan za zapisivanje raznih bilješki, što je na primjer meni uvijek nedostajalo kod ostalih planera koje sam koristila.
- Koji od trenutno dostupna tri primjerka bi izdvojila kao najdraži i zašto?
Možda planer naziva bereket. Ime mu simbolizira berićet; rod, izobilje, blagoslov, a dizajnom je najsličniji meni – šaren i sve samo ne dosadan.
- Objasni nam simboliku koja stoji iza oka i Fatimine ruke koji prevladavaju na koricama.
To su sve simboli iz turske kulture koja je meni osobno jako važna. Tursko oko je nešto što gotovo svaki Turčin/Turkinja ima, bilo kod kuće, bilo na sebi u obliku nakita, na odjeći i slično. Uglavnom se u turskim kućama nalazi poviše ulaznih vrata, a vjerovanje kaže da štiti od „lošeg oka”, loše sreće i djeluje protiv uroka. Što se Fatimine ruke tiče, povezana je s legendom o Fatimi, a da ne idem preduboko u povijest i kulturu, vjeruje se da vlasnicima donosi strpljenje i ljubav.
- Kako doći do svog personaliziranog omota?
Personalizirani omot može se zasebno naručiti i na njega ispisati što god; ime i prezime, nadimak, poruku… Odvojili smo ga od samog planera jer smo željeli da bude nekakav added value kojeg možda ne želi svatko, ali meni je svakako genijalan jer obožavam personalizirane stvari, a i dosta je koristan jer u koricama čuvam račune, slike i ostale stvari.
- Po čemu se tvoji planeri razlikuju od onih koje smo do sada navikli vidjeti u knjižarama?
Svakako da nismo napravili nikakav proizvod koji se ne može naći drugdje. Planera i rokovnika je na tržištu mali milijun i svatko sebi bira ono što mu se sviđa. Rekla bih da se razlikuje dizajnom, hrvatski je proizvod kojeg radi LovePrint, a osim što kupujete unutrašnjost, kupujete i korice koje je ručno crtala mlada hrvatska umjetnica, a naravno, s tim ide i dio mene ?
- Kakva je Dorica po pitanju organizacije i koliko ti planeri u tome pomažu?
Dorica je katastrofalna, upravo zato sam SEBI napravila proizvod koji je meni prijeko potreban (kroz smijeh). A apsolutno pomaže, jer svako jutro prije nego krenem u radni dan, uz kavu otvorim planer i radim jednu po jednu stvar koju sam unaprijed zapisala. Bez dobre organizacije lako je pobrkati rokove, datume, a ja dosta putujem pa trebam znati kad me nema doma i tu mi je dosta handy ?
- Možeš li nam otkriti što još pripremaš u narednim mjesecima i u kojem će se smjeru razvijati tvoj kreativni koncept?
Nešto u što sam uložila puno ljubavi izlazi uskoro. Samo ću reći da je datum lansiranja 5.05., budući da je meni 505 najvažniji broj oko koga se sve vrti. Stay tuned, ali vjerujem da će Journal biti među prvima koji će saznati sve detalje!
Foto: Karmen Poznić