Tenisačica Donna Vekić nakon lansiranja novog branda DNNA luksuznih premium mirisa za interijer 15. srpnja, organizirala je jedinstvenu večeru za prijatelje i poslovne partnere. DNNA je nastao spajanjem stoljetne tradicije Murano stakla, mirisnih kreacija iz centra parfumerije u svijetu Grasse u Francuskoj, i pčelinjeg voska iz Parka prirode Kopački rit.
„Drago mi je realizirati ideju jačanja branda kroz organiziranje ovakvih druženja jer omogućavaju da s vama podijelim emociju koju smo uložili u kreiranje proizvoda i mirisnih kreacija. Hvala svima na omogućavanju da ovu kolekciju približimo na uživanje mnogima u Hrvatskoj i svijetu“, Donna Vekić.
Hotel Ikador odabran je kao prva lokacija za održavanje DNNA svečane večere
Hotel Ikador u Iki, kod Opatije, odabran je kao prva lokacija za održavanje DNNA svečane večere uz svijeće, koja će se održavati tradicionalno diljem svijeta. Predstavljena je i kolaboracija DNNA x Hotel Ikador, jedinstvena mirisna kombinacija lovorovog lista i bora gostima pruža miris destinacije tijekom boravka u hotelu, uz mogućnost da kupnjom svijeće ili difuzora mirisne fantazije ponesu u svoj dom, koji će ih podsjećati na nezaboravan boravak u Opatiji i Hrvatskoj.
DNNA je predstavio i cijelu kolekciju svih pet mirisnih kombinacija koje su dostupne na online webshopu i premium prodajnim mjestima u Hrvatskoj i svijetu. Na sinoćnjoj večeri su prikupljene prve želje gostiju, jer uz svijeću brenda Donne Vekić svakim danom možete poželjeti novu želju i skupiti snage za ostvarivanje svojih ciljeva. #makeawish
Zapratite brend i na društvenim mrežama – Instagram i Facebook. #NotAnotherDonna
Foto: SmArt Counselling