Fashion house Gucci, profesionalni hell-raiser, Chris Do i vrhunski kreativci u zavidnom lineupu Dana komunikacija
U velikom stilu vraćaju se Dani komunikacija – od 31. ožujka do 3. travnja 2022. nacionalni festival tržišnih komunikacija u rovinjskom dizajn hotelu Lone okupit će vodeće svjetske kreativce, digitalce i komunikatore, koji će svoje perspektive podijeliti s domaćom strukom. Objavljen je i službeni raspored: nakon nimalo lakoga odabira među sadržajima festivalskoga programa, preporuka je sudionicima da ne zaborave pripremiti pitanja i zaputiti se na razgovor s vodećim svjetskim kreativnim facama na stageu Meet the Speakers, gdje će i sljedeće zvijezde festivala čekati upravo njihova pitanja.
Poznat po svome provokativnom stilu, James Victore godinama upire prstom u sve one skrivene talente koji nam stoje pred nosom te potiče kreativnu ekspanziju! Nazvan profesionalnim hell-raiserom, ovaj dizajner, autor svjetskoga bestsellera Feck Perfuction te umjetnik koji je izlagao u MoMA-i i Louvreu diže prašinu na svakoj pozornici na kojoj nastupi. Dobar dizajn uvijek zna kako se obratiti pojedincu – a kako kreativnost luksuznoga brenda prevesti na jezik publike te ga pretvoriti u savršenu digitalnu marketinšku strategiju, zna Maria von Scheel-Plessen, direktorica Fashion house Gucci za komunikacije i medije za 37 zemalja Europe, Bliskog Istoka i Azije. Sudionici Dana komunikacija na njezinu će predavanju saznati i kako stvoriti most između ekskluzivnoga i tradicionalnoga brenda te savršenoga digitalnog korisničkog iskustva.
Rei Inamoto, powered by Zagrebačka banka, jedan od 25 najboljih svjetskih kreativaca po Forbesu te istaknuti glas industrije na Danima komunikacija odgovorit će na pitanje kako razvijati originalna i pamtljiva kreativna rješenja koja će se istaknuti u današnjem svijetu hiperprodukcije, dok će obožavani Chris Do, Emmyjem nagrađivani dizajner kojega prate milijuni na društvenim mrežama te predavač koji karizmom (i osmijehom) osvaja prostoriju, publici dati ključne uvide u to kako ostvariti astronomski organski rast i ostvariti visoko postavljene ciljeve – a pritom ne prodati dušu. Zavidnom će se popisu kreativaca pridružiti i Merlee Jayme, powered by Dentsu, jedna od samo osam žena među 100 najboljih kreativnih direktora svijeta. Jayme će u Rovinju govoriti o tome kako razbiti stakleni strop u industriji te podijeliti svoja iskustva i priče kako bi dokazala da baš svi mogu imati originalne i fantastične ideje.
Na naš se 360° stage penju samo najodvažniji, a njihove poruke odjeknut će i izvan glavne dvorane. Počevši od streaminga u zimskom vrtu, na travi – pa čak i na plaži, pod suncobranom, uz dobro društvo, poručila je direktorica festivala i programa Dunja Ivana Ballon. Dani komunikacija ne govore o trendovima – mi ih, svi zajedno, u fantastičnoj atmosferi, postavljamo. Pridružite nam se.
DK2022 ugostit će i niz drugih lidera koji oblikuju naše društvo i industriju za bolje sutra: festivalu će se pridružiti Olga Gutiterrez de la Roza (Nizozemska), stručnjakinja za kognitivne, bihevioralne i vizualne znanosti u struci i donedavno globalna šefica za dizajn proizvoda FMCG diva Procter & Gamble; ekspert za odnose s javnošću koji je vodio jednu od najnagrađivanijih PR agencija na svijetu Prime Weber Shandwick David Orlic (Švedska); Munise Can (Nizozemska), potpredsjednica za strategiju Highsnobiety, donedavno direktorica strategije za VICE; osnivačica kreativnog konzorcija V4Good i dugogodišnja izvršna kreativna direktorica Grey MENA Vidya Manmohan (Indija); Tim Leake s možda jednim od najzanimljivijih predavanja Cannes Lionsa naziva Ugly sells (California, SAD); Rachel Lowenstein (New York City, SAD), powered by GroupM, globalna direktorica inkluzivnih inovacija Mindsharea; i obožavani DK Throwback: jedan od najboljih predavača festivala po odabiru sudionika i omiljeni ilustrator i umjetnik – Mr. Bingo, beskompromisni umjetnik i šarmantni sociopat, koji će održati predavanje koje će se prepričavati ne danima, nego godinama.
Uz program glavne dvorane, druga će festivalska dvorana ugostiti isključivo domaća predavanja i diskusije, a na festivalu će se održati i dodjele nagrada te popratni sadržaji, koji će, između ostaloga, uključivati i nove streaming lokacije. Dani komunikacija više su maraton nego sprint – stoga će sudionici nakon prikupljanja niza korisnih uvida u glavnoj dvorani moći napuniti baterije na rovinjskom suncu te predavanja pratiti zavaljeni u ležaljke na plaži. Velike ideje ponekada zahtijevaju uzemljenje – pa će se DK kreativna zajednica uz streaming glavne dvorane moći opustiti u i udobnim lazy bagovima na travi pod prekrasnim proljetnim nebom.
Informacije o sudjelovanju potražite na www.danikomunikacija.com.
Foto: Dani komunikacija