Briga za očuvanje okoliša svake je godine sve potrebnija što je 2018. potaknulo sportski brend adidas da pokrene novu inicijativu usmjerenu prema borbi protiv plastike u oceanima. Hvalevrijedna inicijativa ‘Run For The Oceans’ nastavila se i ove godine te prikupila nove trkače koji su kao dio globalne zajednice adidas Runnersa za vrijeme trajanja kampanje svakim korakom registriranim adidas Runtastic aplikacijom prikupljali novac koji će pomoći da se počisti plastika iz oceana.
Zagrebački adidas Runnersi su tijekom trajanja ‘Run For The Oceans’ kampanje održali dva treninga u Maksimiru i ja Jarunu, dok je njezin kraj obilježen velikom trening utrkom na Jarunu.
VELIKA ‘RUN FOR THE OCEANS’ UTRKA NA JARUNU OKUPILA BROJNE TRKAČE
Posljednja trening utrka u sklopu ‘Run For The Oceans’ tjedna održana je u petak, 14. lipnja na Jarunu, a predvodili su ju adidas Runners treneri.
Na posljednjoj utrci se okupilo 105 ljudi koji su tako zaključili ‘Run For The Oceans’ tjedan u kojem je kroz prethodan dva treninga na Maksimiru i Jarunu trčalo 138 ljudi. Na sva tri treninga koji su bili 5km ili 6km ukupno je pretrčano 1391km i tako je Hrvatska na 49 mjestu po osvojenim kilometrima. U ‘Run for The Oceans’ inicijativi diljem svijeta sudjelovalo je
2,208,355 trkača koji su zajedno pretrčali 12,628,848 km.
adidas Runners ekipi pridružili su se i influenceri kao što su Marija Andrijašević, Andrea Solomun i Marko Medić, adidas zaposlenici i svi drugi koji su u tjednu od 8. do 16.06. htjeli svoje pretrčane kilometre preko Runtastic aplikacije pretvoriti u dolare koje adidas donira Parley školi za edukaciju o zaštiti oceana i mora od plastike.
Uz njih, kampanju su podržali i mnogi drugi influenceri, a svi oni koji nisu mogli prisustvovati zadnjoj utrci, poput ambasadorice Korana Gvozdić, svoje su kilometre skupljali sami i potaknuli svoje followere da učine isto.
adidasova inicijativa se sigurno nastavlja i iduće godine jer briga za okoliš je, kao što smo istaknuli na početku, svake godine sve potrebnija.
Foto: PR