Najveće modne kuće okupirale su svjetske plaže: Popisali smo sve koje bi vrijedilo posjetiti
Najveće modne kuće okupirale su svjetske plaže: Popisali smo sve koje bi vrijedilo posjetiti

Najveće modne kuće okupirale su svjetske plaže: Popisali smo sve koje bi vrijedilo posjetiti

Luksuzni modni brendovi desetljećima se upuštaju u ugostiteljske vode, pa posljednjih nekoliko godina svjedočimo pravom boomu fashion hotela, restorana i barova. Dobra je to taktika, naime potrošači traže dodatna iskustva svojih omiljenih brendova. Međutim, najveća konkurencija dolazi ljeti je bitka za klubove na plaži. Brendovi se natječu tko će zauzeti ljetna top mjesta i opremiti ih ležaljkama za sunčanje, suncobranima i ručnicima sa svojim logom na traženim lokacijama od Saint-Tropeza, Marbelle, pa sve do Maldiva i Kine.

Posljednjih nekoliko tjedana bilo je vrlo produktivno za mnoge modne kuće koje su se svakako istaknule svojim ljetnim idejama. Sigurni smo da ste i sami primijetili kako se retro estetika vratila na scenu, što je nas posebno razveselilo. Retro stil nekako odiše bezbrižnošću, vedrinom i budi nostalgiju. To su dobro prepoznale već prošle godine i renomirane modne kuće Jacquemus i Gucci.

Naime, prošlo ljeto Dior, Louis Vuitton, Loro Piana, Gucci i Jacquemus bili su među brendovima koji su preuzeli klubove na plaži u Saint-Tropezu, duž Francuske rivijere. Valentino je Palazzo Avino na obali Amalfi obojio u vruće ružičasto. Chanel i Nanushka spustili su se na Mykonos, odnosno u Nammos i Scorpios.

Kad modne kuće preuzmu uređenje interijera

Sezonska preuzimanja restorana i hotela posljednjih su godina uzela maha. Moramo priznati kako spoj umjetnosti, dizajna i prepoznatljivih motiva određenih brendova zbilja odiše posebnim šarmom i elegancijom.

Naposljetku, ova će vijest razveseliti sve ljubitelje serije The White Lotus. Sigurni smo da ste barem jednom tijekom gledanja serije poželjeli boraviti u velebnom hotelu. Naime, San Domenico Palace nalazi se na atraktivnoj lokaciji u malom talijanskom mjestu Taormina, a posebno se ističe beach club s bazenom koji je još jednom osvanuo u plavim tonovima koje potpisuje Dolce & Gabbana.

Plaže i odmarališta na kojima želimo biti ovog ljeta

Što se tiče ovog ljeta, Dior je prvi objavio svoj popis za ljeto 2024.: mnoštvo novih stalnih butika (od Atene do Puerto Banúsa); sedam pop-upova povezanih s kolekcijom za plažu Dioriviera (u Nici i Turskoj D Maris Bay); i mnoštvo privremenih maloprodajnih konceptualnih trgovina duž europske obale (Mykonos i Capri ). Ostali brendovi, uključujući Jacquemus, Gucci i Cult Gaia također su započeli svoj Euro ljetni pop-up ‘maraton’. U nastavku izdvajamo najljepše brendirane plaže i pop-upove.

Dior

Dior proširuje svoje ‘vidike’ i doseg sa sedam Dioriviera pop-up butika na lokacijama poput Nice, Dubaija, Turske, Shanghaija, preuzimanjem hotela Beverly Hills s jedinstvenim Dior Spa iskustvom i novim stalnim buticima u Ateni i Puerto Banúsu, nadopunjenim privremenim trgovinama u Mykonosu i Capriju.

Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana vratila se u Saint-Tropez, u Casa Amor oponašajući sicilijansku ljetnu estetiku, gdje će biti do rujna. Casa Amor je dragulj Azurne obale. Smještena na plaži Pampelonne, Casa Amor poznati je boemski klub na plaži koji preuređen i ukrašen prepoznatljivim uzorkom ove modne kuće. Raznobojni detalji sicilijanske tradicije pomiješani s prirodnim, sirovim materijalima odlično se spajaju s eksterijerom stvarajući opuštajuću oazu.

Osim toga, ove sezone San Domenico Palace ponovo je obavijen kultnim Dolce & Gabbana Blu mediteranskim uzorkom koji će tamo biti vidljiv do listopada. Azurne nijanse i složeni mediteranski dizajn stvaraju osjetilno putovanje elegancije i profinjenosti. Nasuprot suncem okupanim krajolicima Taormine, Dolce & Gabbana umjetnička vizija stapa se sa sicilijanskim nasljeđem.

 

U prepoznatljivim bojama, uzorcima i dodacima Dolce & Gabbane zasjala je drugo ljeto za redom i španjolska La Cabane Marbella. Čiste bijele i tamnoplave nijanse mora stvaraju bijeg iz snova prožet mediteranskim duhom. Dolce & Gabbana ekskluzivni pop-up ovdje će trajati do rujna 2024.

Jacquemus

Jacquemus slavi svoju 15. godišnjicu transformacijom Caprija u ljetnu destinaciju s otvorenim butikom, klubom na plaži i otvaranjem restorana.

Loro Piana

Loro Piana ove sezone preuzima La Réserve à la Plage na plaži Pampelonne u Saint-Tropezu. Suradnja uključuje prepoznatljive motive i boje Loro Piana koji krase namještaj, suncobrane, ležaljke i jastuke, uz odabrani izbor komada za ljetovanje iz njihove kolekcije za 2024. godinu.

Louis Vuitton

Louis Vuitton vraća se sa svojom ljetnom kolekcijom, LV By The Pool, u Saint-Tropez. Ova kapsulna kolekcija donosi dašak egzotičnog odmora u svakodnevne odjevne komade, a sve zajedno savršeno je zaokruženo Louis Vuittonovim pop-up restoranom koji je otvoren do 8. listopada.

Također, ljetovalište Mykonos Zuma krasi prepoznatljiva estetika ovog luksuznog brenda. Uživajte u ugodnom povjetarcu Egejskog mora u ekskluzivnoj trgovini odmarališta Mykonos Zuma. Smješten u tradicionalnoj zgradi od kamena i drva, pop-up butik evocira prepoznatljivu estetiku Louisa Vuittona dok utjelovljuje jedinstvenu živost otoka. Otkrijte bezvremenske odjeven komade, legendarne torbe, odvažne modne dodatke i novu LV By The Pool kolekciju.

Još jedno grčko ljetovalište upotpunio je LV butik – Mykonos Nammos. Utjelovljujući stil grčkog otoka sa svojom finom arhitekturom i elegantnim stablima maslina, butik poziva na lagano putovanje kolekcijom LV By The Pool i odabranim komadima s potpisom ovog luksuznog brenda.

Ništa bez Caprija. Uronite u prozračni mediteranski ambijent i otkrijte Louis Vuitton resort-butik koji se nalazi u srcu Caprija. Redizajniran bojama nove kolekcije LV By The Pool, butik poziva da istražite pomno odabrane komade u ljetnoj atmosferi.

Off-White

Off-White se vratio drugu godinu za redom u popularni klub na plaži Cala Jondal na Ibizi, poznat po aktivnostima poput stolnog tenisa, gdje će biti do 31. kolovoza.

Valentino Beauty

Do 31. kolovoza resort Puente Romano u Marbelli ovog ljeta postaje mjesto osjetilnog otkrića ljubitelja Valentino Beauty brenda i njegovih mirisa.

Naime, vrata prestižnog resorta Puente Romano otvorila su se Valentinu zbog vrlo poseban događaj – novog i ekskluzivnog Valentino Beauty pop-upa. Osjetilno iskustvo u kojem možete otkriti najamblematičnije parfeme brenda koji obećava da će ovog ljeta postati epicentar luksuza i izuzetnosti.

Učitati još
Zatvori