Bliži se Međunarodni dan kave, a evo kako smo ga proslavili

Bliži se Međunarodni dan kave, a evo
kako smo ga proslavili

Uoči Međunarodnog dana kave koji se obilježava 1. listopada, Franck je u zagrebačkom Johann Francku predstavio novi Superiore espresso, blend probranih zrna kave isključivo s Rainforest Alliance™ certificiranih plantaža koje udovoljavaju najstrožim standardima ekološke, društvene i ekonomske održivosti. Riječ je o međunarodno priznatoj oznaci koju dodjeljuje istoimena međunarodna nevladina organizacija s ciljem očuvanja okoliša te zaštite prava i dobrobiti radnika.

Kao vodeći proizvođač kave na hrvatskom tržištu, Franck je usmjeren na vrhunsku kvalitetu sirovina, a to podrazumijeva brigu za održivost uzgoja kave i pružanje podrške malim uzgajivačima što je u skladu s vrijednostima na kojima se temelji Međunarodni dan kave. Kompanija tako već niz godina financijski i savjetodavno podržava provedbu globalnih razvojnih projekata u sklopu društva International Coffee Partners (ICP) i inicijative coffee&climate.

Franck Barista

U Francku prepoznajemo važnost kvalitete kave od zrna do šalice te na razne načine educiramo potrošače, a načela održivosti kojima se vodimo rezultirala su i lansiranjem premium Superiore espressa, blendom probranih zrna kave koja nose certifikat Rainforest Alliance. Ovaj je certifikat potvrda da kava koja se bira za Superiore espresso dolazi isključivo s plantaža i farmi koje udovoljavaju strogim standardima ekološke, društvene i ekonomske održivosti, izjavila je Vesna Mihatov, direktorica Istraživanja i razvoja i Nabave kave u Francku. Svako zrno kave s egzotičnih plantaža Srednje i Južne Amerike te Azije pažljivo je probrano kako bi svojom raznolikošću dalo karakter sinergiji okusa novog Superiore espressa s raskošnim notama čokolade i cvijeća. Među brojnim partnerima i ljubiteljima kave, koji su uz šalicu ovog finog espressa proslavili dan omiljenog crnog napitka, našli su se Antonija Blaće, Ida Prester, Ivan Šarić i Nevena Rendeli.

Finale Franck barističkog natjecanja i dodjela Franck Barista Club priznanja

Franck Barista

Proglašeni su i pobjednici Franckovog regionalnog barističkog natjecanja koje se provodi u skladu s pravilima Speciality Coffee Association (SCA) . Tijekom ove godine kvalifikacijska natjecanja održana su u Hrvatskoj, Sloveniji te Bosni i Hercegovini, a sudjelovalo je 50-ak vrhunskih barista iz više od 10.000 ugostiteljskih objekata s kojima Franck surađuje. Finalno natjecanje u Zagrebu okupilo je 10 najboljih barista iz regije, a ovogodišnjim pobjednikom proglašen je Skender Fetahi iz Zagreba (Caffe Bar Check In), dok je drugo mjesto pripalo Ivanu Siničiću iz Pirovca (Caffe Bar Rišpet), a treće Kristianu Oreškoviću iz Đakova (The Eagle Pub).

Franck Barista

Nagrade je uručio Viktor Miljković, Franckov regionalni direktor prodaje za kanal HoReCa koji je ovom prilikom izjavio:

Franck barističko natjecanje nije samo natjecanje, već i platforma za podizanje razine kvalitete napitaka koji se svakodnevno poslužuje u ugostiteljskim objektima, a nama je to jedan od strateških ciljeva. Aktivno podržavamo razvoj barističke scene te u sklopu naše barističke akademije već dugi niz godina ulažemo u stalno usavršavanje i poticanje izvrsnosti barističkih vještina mladih talenata u suradnji s partnerima iz HoReCa kanala.

Franck Barista

S ciljem promicanja izvrsnosti u ugostiteljstvu, predstavljeno je i po prvi puta dodijeljeno priznanje Franck Barista Club. Riječ je o sustavu ocjenjivanja i nagrađivanja najboljih partnerskih ugostiteljskih objekata za kvalitetu napitaka koje pripremaju i poslužuju svojim gostima. Tijekom posljednjih nekoliko mjeseci ukupno 31 nominirani lokal ocjenjivan je metodom tajnih gostiju vodeći se kriterijima poput kvalitete i prezentacije espressa te ostalih napitaka od kave i čaja, održavanja opreme, posluživanja gostiju itd. Priznanje koje gostima jamči vrhunski pripremljenu kavu dodijeljeno je najboljima – njih ukupno 17 iz 10 hrvatskih gradova.

Franck ovime još jednom potvrđuje da sustavno podiže ljestvicu u kvaliteti espressa, stvara i prati nove trendove te, kroz ove i mnoge druge projekte, ulaže u jačanje svog HoReCa poslovanja.

Foto: PR

Učitati još
Zatvori