![Kako osvojiti personalizirane edukativne slikovnice koje će vaši klinci obožavati?](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2023/09/Mario-Petrekovic-i-kcer-Una-1080x720.jpg)
![Kako osvojiti personalizirane edukativne slikovnice koje će vaši klinci obožavati?](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2023/09/Mario-Petrekovic-i-kcer-Una-scaled.jpg)
Zagreb, 1. rujna 2023. – Lidl Hrvatska je predstavio novi projekt u suradnji s Tvornicom snova – Tajne moga zavičaja. Riječ je o jedinstvenoj, inovativnoj slikovnici koja roditeljima i djeci omogućava upoznavanje s tradicijom i ljepotama hrvatskih zavičajnih krajeva. Ovaj program vjernosti trajat će od 4.9. do 5.11. ili do isteka zaliha, a sudjelovati možete tako da skenirate Lidl Plus aplikaciju i za svakih potrošenih 25€ (188,36 kn) na jednom računu osvajate 1 bod. Kada sakupite 6 bodova, u aplikaciji ćete moći preuzeti digitalni kupon za besplatnu personaliziranu slikovnicu.
![lidl](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2023/09/Silvije-Plestina-Hungry-Mile-i-Zlata-Muck-Susec-768x512.jpg)
Slikovnica sadrži zanimljive činjenice o Hrvatskoj
Ova posebna slikovnica omogućit će najmlađima diljem Lijepe Naše da postanu glavni junaci priče o zavičaju. Čitav sadržaj je personaliziran na ime djeteta, a naslovnica osim imena vašeg mališana nudi i mogućnost biranja hrvatske regije kao pozadine. Slikovnica ima više od 6000 opcija izgleda djeteta te sadrži više od 100 zanimljivih činjenica o Hrvatskoj, ukrašenih prekrasnim ilustracijama.
![Lidl](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2023/09/Marko-Galic-Emil-Sinkovic-Alina-Pecanin-Bozic-Marina-Dijakovic-Bojan-Vukovic-768x512.jpg)
Okusi zavičaja slave 10 godina
“Želja nam je da kroz slikovnicu naši najmlađi otkriju zanimljivosti o zemlji u kojoj žive te da im služi kao podsjetnik da čuvaju i njeguju tradiciju i ljepotu svih hrvatskih krajeva. Budući da ove godine slavimo 10 godina naše robne marke Okusi zavičaja, u slikovnicu smo prirodno integrirali sadržaj brenda kojim
se ponosimo“ – istaknula je Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska.
![lidl](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2023/09/Silvije-Plestina-Marina-Dijakovic-i-Zlata-Muck-Susec-768x512.jpg)
Lidl je organizirao kviz u parku Rougemarin
Slikovnica je predstavljena u oazi zagrebačkog Rougemarin Parka, a događaj je vodila Zlata Mück Sušec. Najzabavniji dio svakako je bio kviz „4 kutka moga zavičaja“, koji je osmislio i vodio poznati hrvatski kvizaš i sastavljač pitanja za Potjeru Silvije Pleština Plestigram. Četiri tima predvođena Mašom Zibar (nizinska Hrvatska), Danijelom Bilićem (primorska Hrvatska), Hungry Miletom (gorska Hrvatska) i Vlatkom Štamparom (brežuljkasta Hrvatska) odmjerili su snage u zanimljivom testu o poznavanju Hrvatske. Nakon veselog razgibavanja moždanih vijuga u kojima su sudjelovala i djeca, uslijedio je ručak pripremljen od namirnica Lidlovih Okusa zavičaja.
![Lidl](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2023/09/4-ekipe-na-kvizu-Tajne-moga-zavicaja-1-768x512.jpg)
![Lidl](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2023/09/4-ekipe-na-kvizu-Tajne-moga-zavicaja-2-768x512.jpg)
![lidl](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2023/09/Vlatko-Stampar-Masa-Zibar-Hungry-Mile-Danijel-Bilic-Alina-Pecanin-Bozic-Emil-Sinkovic-768x512.jpg)
Tim od 18 ljudi radio na produkciji slikovnice
Goran Galetić iz Tvornice snova ovom je prilikom poručio: „Želimo zahvaliti Lidlu što nam je ponovno ukazao povjerenje i pružio mogućnost da radimo na jednom ovako zanimljivom projektu. Punih 9 mjeseci tim od 18 osoba je marljivo radio na produkciji personalizirane slikovnice Tajne moga zavičaja. Uveli smo neke nove mogućnosti personalizacije i zaista smo uživali u procesu stvaranja ove knjige. Nadamo se da će u knjizi uživati i mališani i njihovi roditelji iz svih zavičaja Hrvatske!“
![Lidl](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2023/09/Andrea-Andrassy-i-Mirna-Maras-Batinic-768x512.jpg)
Prva slikovnica je prošla vrlo uspiješno
Podsjetimo, Lidl Hrvatska prošle je godine u suradnji s Tvornicom snova lansirao prvu zajedničku personaliziranu pričo-kuharicu Skuhaj priče svoje. Kao program vjernosti, Lidlovi kupci imali su priliku sakupljati bodove i besplatno preuzeti personaliziranu pričo-kuharicu, punu praktičnih i zabavnih recepata koji se mogu pripremati s najmlađima. Potaknuti uspjehom ovog projekta, Lidl i Tvornica snova su osmislili svoj idući inovativni projekt za klince i klinceze – Tajne moga zavičaja.
![Lidl](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2023/09/Pobjednicki-tim-Gorska-Hrvatska-768x512.jpg)
Slikovnicu možete kupiti ili preuzeti nakon 6 skupljenih bodova
Ovaj program vjernosti trajat će od 4.9. do 5.11. ili do isteka zaliha, a sudjelovati možete tako da skenirate Lidl Plus aplikaciju i za svakih potrošenih 25€ (188,36 kn) na jednom računu osvajate 1 bod. Kada sakupite 6 bodova, u aplikaciji ćete moći preuzeti digitalni kupon za besplatnu personaliziranu slikovnicu. Osim kao dio programa vjernosti u Lidl Plus aplikaciji, slikovnica Tajne moga zavičaja će biti dostupna i u prodaji u istom razdoblju po cijeni od 33,05 eura.
Više o personaliziranoj slikovnici Tajne moga zavičaja saznajte na linku.
![Lidl](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2023/09/Lidl-Hrvatska-Tvornica-snova-sudionici-kviza-klinci-protagonisti-kampanje-Tajne-moga-zavicaja-768x512.jpg)