Nakon što mu je još prije dva mjeseca na 24 sata bio zabranjen pristup Instagramu zbog govora mržnje, reper Kanye West se tek sada vratio na tu društvenu mrežu. Prvom je objavom nakon stanke predstavio svoju novu suradnju. I dok smo navinuli gledati njegove modne kolekcije za razne brendove, sada je tu nešto sasvim novo. Naime, nova kolekcija koja nosi potpis Kanye Westa rađena je za najpoznatiji lanac restorana brze hrane, McDonald’s. Reper se, naime, prihvatio posla redizajna ambalaže za njihove proizvode. Prvi je rezultat predtavio upravo u postu na Instagramu.
Za potrebe nove ambalaže Kanye je udružio snage s legendarnim imenom industrijskog dizajna, Naotom Fukasawom. Na Instagramu tako možemo vidjeti kutiju predviđenu za jedan od hamburgera koji McDonald’s ima u ponudi. Iz objave koju je napisao može se zaključiti kako će svjetlo dana ugledati nova ambalaža za sve njihove proizvode. Mnogi su odmah komentirali kako se u dizajnu na prvu može vidjeti ‘potpis’ slavnog repera, koji je poznat po izuzetno minimalističkom stilu.
Minimalistički dizajn kao zaštitni znak
Prije nekoliko godina tako je veliku prašinu podigla Kanyeova vila. Njen je interior bio toliko minimalistički i čisto uređen, da su se mnogi zapitali gdje se nalazi namještaj i njegove privatne stvari. Nova amabalaža koja je u nastanku tako će također odstupati od uobičajenog dizajna giganta brze prehrane, koji nas je naviknuo na jarke boje i uzorke.
Iako je suradnja s McDonald’som možda pomalo iznenađujuća nakon ulaska u dizajnerske vode za neke od najvećih modnih kuća, mnogi su se sjetili kako je Kanye West već u nekoliko navrata iskazao svoje divljenje prema ovom lancu restorana. Još 2020. godine su on i njegova tadašnja supruga Kim Kardashian osvanuli na Instagram postu McDonald’sa. Tada su s pratiteljima podijelili koja su njihova omiljena jela iz njihove ponude.
Foto: Profimedia