Božićne reklame 2020. o kojima se priča
Možemo reći kako je gledanje božićnih reklama jedan od malih užitaka koji prethode puno većem uživanju u blagdanskom raspoloženju. I tako svake godine, počevši od studenog pa sve do kraja prosinca. Mješavina emocija, sreće, uzbuđenja i često suza, čini baš onaj savršeni trenutak dobrog raspoloženja u danu. Zapravo i zaboravljamo da su reklame i gledamo ih kao kratke filmiće o životu – a brendovi se natječu tko će biti najbolji, čiji će video postati viralan, o kojem će se najviše pričati.
Naravno da je cilj pogurati što više potrošača u svom smjeru, no godinu za godinom se ulaže sve više u ovu strategiju, upošljavaju najbolji redatelji, scenaristi i animatori te neke reklame postaju baš mala remek-djela. Sličnu priču imaju i reklame u poluvremenu Super Bowla o kojima se priča još godinama kasnije, slažu se liste najboljih i mnoge odlaze u povijest kao kultne. Božićne reklame ipak su puno emotivnije i na taj način nalaze put do srca gledatelja.
Neki brendovi igraju na nostalgiju, neki na ganuće, a neki kreiraju humoristične parodije, no svima im je zajedničko jedno – da pobude u gledatelju božićni duh dijeljenja, bivanja s obitelji, uživanja u onome što je zaista bitno, a to su najmiliji. Već smo vam pojedinačno pisali o reklamama koje ove godine baš dobro kotiraju, Disney i Amazon su odabrali posebno dobre teme, a u nastavku pogledajte tko se još istaknuo kao favorit!