Disney je lansirao svoju božićnu reklamu za 2020. godinu o važnosti obitelji i tradicije, u kojem će ljubitelji Disneyja uistinu uživati. Nadahnut nostalgijom, Disneyjev animirani trominutni video prati priču o jednoj obitelji kroz razne generacije, počevši od djevojčice zvane Lola. Godine 1940. Loli je kao božićni poklon dodijeljena plišana igračka Mickey Mouse.
Godine 2005. Lola je baka i daje plišanu igračku svojoj unuci koja se igra s kultnim mišem. Svake godine Mickey simbolizira Lolino djetinjstvo i njezinu trajnu vezu s unukom. Međutim, kako godine odmiču, jedno od ušiju igračke postaje iščupano od trošenja. Unuka odrasta i odbacuje igračku. Lola obasuta tugom ostavlja Mickeyja na svom stoliću da skuplja prašinu.
Kako video traje, unuka shvaća da je povrijedila osjećaje svoje bake i popravlja uho igračke prije nego što joj je pruži na božićno jutro. Također ukrašava bakin dom ručno izrađenim ukrasima od zvijezda koje bi zajedno izrađivale dok je bila dijete. Posljednja scena snažnog i iskrenog zagrljaja unuke i bake, pokazuje kako Mickey Mouse – Disney spaja obitelj i stvara zajedništvo. Video završava jednostavnom Disneyjevom porukom: „Od naše obitelji za vašu.“
Tekst pjesme i pripovijedanje u oglasu važni su, pa je tako ova reklama, kao i svaka božićna, zvučno praćena glazbom. Emotivnu baladu Love Is A Compass, za Disney je otpjevala 19-godišnja pjevačica Griff.
Oglas je proizveden u partnerstvu s dječjom dobrotvornom organizacijom Make-A-Wish, koja s Disneyjem radi već 40 godina. Uz to, vintage igračku Mickey Mouse, koju možemo vidjeti u oglasu, moguće je kupiti u Disney Storeu ili putem internetske trgovine. Sva sredstva prikupljena od prodaje igračke ići će u dobrotvorne svrhe Make-A-Wish.
Foto: Disney