Kako pametno upravljati vremenom
View this post on Instagram
Kada na raspolaganju imate mnogo slobodnog vremena, lako se pogubiti i ne izvući maksimum iz njega. Produktivnost se povećava s dobrom organizacijom vremena, kako bi dovoljno mjesta oslobodili za posao i odmor. U pomoć vam priskače planer kako onaj digitalni tako i onaj stari papirnati. Napravite raspored, zapisujte zadatke i poštujte rokove, jer vođenje dnevnika uvelike olakšava upravljanje raspoloživim vremenom. Kao digitalni nomad, privatno i poslovno često ćete ispreplitati pa je teško procijeniti koliko sati se ‘zapravo radi’. No, u tome i leži ljepota ovakvog stila života gdje kroz dnevne obaveze ubacujete poslovne zadatke i nemate onaj osjećaj kao kad sjedite 9 sati u uredu na poslu. Sve što vam je potrebno je dobra internetska veza, vaše računalo, planer i neki cozy kutak u lijepom kafiću.