U organizaciji poznatog stručnjaka za spavanje, danskog lanca JYSK, održana je JYSK škola spavanja za medije. Novinari su dobili priliku osobno isprobati madrace, jastuke i poplune prilagođene njihovim jedinstvenim potrebama i navikama spavanja. Ovaj događaj JYSKov je nastavak kampanje i poticanja razgovora o važnosti kvalitetnog sna te koliko na njega utječe i testiranje i pravilan odabir proizvoda za spavanje.
Kako je JYSK na trenutak uspavao medije?
Na samom događaju sudjelovali su novinari koji su prethodno, s JYSKovim stručnjacima za spavanje, kroz savjetovanje, razgovarali o svojim navikama spavanja. Na temelju dobivenih informacija, JYSKovi stručnjaci odabrali su savršenu kombinaciju madraca, jastuka i popluna za svakog novinara koji su ih dočekali na eventu kako bi se mogli i sami uvjeriti koliko je prethodno važno savjetovanje za kvalitetan odabir proizvoda te što odgovarajuća oprema za spavanje može učiniti za naš san.
Ostani u korak
s trendovima
Prijavi se na Journal newsletter.
JYSK škola spavanja
Zvjezdana Sirk Novak, Communications managerica za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju, bila je zadužena za uvodne riječi na događaju. Mediji su saznali glavne informacije o načinu školovanja JYSKovih zaposlenika kako bi postali Stručnjaci za spavanje te o njihovom fokusu na kvalitetu proizvoda. Istovremeno ih je upoznala s načinima edukacije, razvojem asortimana te što je to Sleep academy. Jedna od polaznica Sleep Academy i stručnjakinja za spavanje bila je i Lovrenka Pupić koja u JYSK Hrvatska radi u trgovini u Karlovcu i koja je u svakodnevnom kontaktu s mnogim kupcima kako bi im pomogla svojim savjetovanjem.
Koliko je san važan?
Nakon školovanja JYSK prodavači kao i kolege iz Korisničke službe, kompetentni su svojim kupcima pružati besplatne savjete za kupnju te održavanje madraca i druge opreme za spavanje. Osim što proizvodi moraju biti kvalitetni, izuzetno je važan faktor i kvalitetno savjetovanje kako bi odabrani proizvodi odgovarali svakom pojedincu i njegovim navikama spavanja, potrebama, i fizionomiji, naglasila je Lovrenka Pupić, Store managerica u JYSK Karlovac. Zvjezdana Sirk Novak nadovezala se da JYSK godinama kontinuirano radi na poticanju razgovora o važnosti sna i kako na njega utječu ne samo naše životne navike već i pravilan odabir i održavanje samih proizvoda.
JYSK se ponosi svojim proizvodima za spavanje i našim stručnjacima, koji su posvećeni kontinuiranoj edukaciji, kako bismo osigurali jednako kvalitetno savjetovanje i najbolje iskustvo kupovine. Time želimo osvijestiti naše kupce na važnost dobrog sna, ali im i pomoći da do njega i dođu, izjavila je Sirk Novak.
Savršeni uvjeti za power nap
Nakon uvodnog dijela, novinare su, u zatamnjenoj prostoriji, dočekali personalizirani kreveti s madracima, jastucima i poplunima odabranima upravo za njih. S pomoću umirujućih glazbenih nota i prostora uređenog kao spavaća soba, stvoreni su savršeni uvjeti za power nap. Nakon kratkog odmora započeo je zanimljiv razgovor novinara s predstavnicom JYSKa, Lovrenkom Pupi koja ih je prethodno savjetovala o cijelom iskustvu, od samog savjetovanja nekoliko dana prije eventa do samog procesa odabira proizvoda. Mnogi su već upoznati sa stručnosti JYSKa, kao i s nedavno provedenim JYSKovim istraživanjem o navikama spavanja u Hrvatskoj, ali na ovaj način su sami osjetili kakav je osjećaj odmoriti na savršenoj kombinaciji, te kako samo petnaest minuta sna na takvom krevetu može dati osjećaj pravog odmora i svježine.
JYSK ovim događajem nastavlja iskazivati svoju predanost pružanju kvalitetnih rješenja za spavanje, a kupci mogu u svim JYSK trgovinama dobiti jednake takve besplatne preporuke za savršenu kombinaciju proizvoda za spavanje.
Za više savjeta o proizvodima za spavanje kao i savjetima za njihovo održavanje možete pronaći na JYSK škola spavanja.
Foto: PR