Iza brenda: Sentimental bikes

Iza brenda: Sentimental bikes

sentimental bikes

Voziti bicikl gradom Zagrebom nije neka novost, velika većina to već čini. No, voziti Sentimental bicikl, e to je već priča na jednom višem nivou, mogli bismo to tako reći. Brend Sentimental Bikes vaše prijevozno sredstvo čini još omiljenijim i pruža još veći gušt za cruise gradom. Iza cijele ideje stoji Duško Ilijević, čija je ideja već postala poznata i izvan granica Hrvatske.

sentimental bikes

Kako je nastao prvi Sentimental Bike?
Kao i sve dobre priče i ova je krenula slučajno i neplanski. Počelo je kao hobi i sada sedam, osam godina kasnije je firma koja svakim danom sve više raste. Prvi sam napravio sebi i on je u biti privukao, i dalje privlači, poglede i pažnju i jednostavno su se ljudi počeli raspitivati i interesirati i tako su došli i prvi klijenti. Uz takav bicikl vam ne trebaju društvene mreže ili slične kerefeke – s njim dolazi i cijeli paket novih poznanstava na koje niti ne računate.

Kao i sve dobre priče i ova je krenula slučajno i neplanski.

sentimental bikes

Bi li rekao da je izbor Sentimental Bikea ustvari izbor lifestylea?
Definitivno! To je proizvod za ljude koji su trendsetteri koji uživaju u životu i vole biti viđeni. Takav proizvod se savršeno uklapa u stanoviti lifestyle koji predstavlja, ugodan život, easygoing, druženje… To je više od bicikla!

Jedan klijent je prije nekoliko godina izjavio “nisam najbrži, ali me zato svi vide”, dok mi je jedan drugi to opisao ovako “svi smo kao klinci na zidu sobe imali poster omiljenog trkaćeg auta, a vrlo malo nas ga zaista jednog dana i ima u garaži. Tako je i s tvojim biciklima, svi bi ga htjeli, a ja ga imam!”

sentimental bikes

Sentimental Bikes ustvari okuplja bicikle, motorizirane bicikle i motore, no sami bicikli su najpopularniji.. Koliko modela se ovih dana vozi Zagrebom?
Ajme, teško mi je reći, mislim oko tridesetak. Neki naši klijenti kod nas samo uzimaju dijelove koje nudimo pa sami prerađuju svoje bicikle našim proizvodima, ako bi i njih računali onda puno više.

sentimental bikes

Koliko je brend prepoznat vani?
Brend je čak više poznat vani nego kod nas, dosta naših proizvoda otputuje van granica, najdalje čak u Singapur. Javljaju nam se ljudi iz Kalifornije, Floride, Kanade, JAR-a, većine EU zemalja, Srbije, pa čak i Japana.

Oko ovakvih specifičnih proizvoda i mora se dodatno truditi.

sentimental bikes

Ako netko poželi isprobati vožnju i pobliže se upoznati s brendom, može li to?
Naravno. Zbog toga i postojimo – mi sni tu da klijentima ispunimo njihove hirove, ako ih želite tako zvati, svi oni koji imaju posebnih prohtjeva za svoj bajk, a ne dobivaju ono što žele u svom lokalnom dućanu, kad tad završe kod nas. Mi stavljamo ljudima osmijeh na lice, a njihove snove na kotače. Slobodno nas posjetite u našem SentiMental Loungeu u sklopu Gringo streetwear shopa u Savskoj 150 (dvorište Bikers Beer Factoryja) i uz najavu se dogovorimo oko svega što vas interesira.

sentimental bikes

Je li teško razvijati ovako poseban brend u Hrvatskoj?
Ako voliš to što radiš nije i onda ti ni poneke nelogičnosti sustava nisu prepreke koje će te zaustaviti. Smatram da se oko ovakvih specifičnih proizvoda i mora dodatno truditi ma gdje se nalazili. Ja sam za svoj brend uspio kreirati nišu na tržištu na nivou čitave Europe.

sentimental bikes

Kako dolaziš do ideje, tj. finalnog izgleda, kako izgleda jedan uobičajen proces od početka do završnog proizvoda?
Osnovnu ideju donosi klijent ja ju razrađujem i gradim nakon što upoznam osobu za koju dizajniram – svi naši proizvodi su potpuno personalizirani, ‘tailormade’ unikati. Ponekad klijent niti ne zna što će u konačnici dobiti i taj element iznenađenja i njihove sreće je ono što meni kao autoru donosi najviše zadovoljstva. Dakle, nakon razrade ideje se kreće u analizu što je izvedivo, a što ne, unutar nekog cjenovnog razreda koji odredimo zajedno s klijentom i tada kreće proizvodnja. Neke dijelove uvozimo, a neke proizvodimo i kad je cjelina gotova slijedi primopredaja koja je ponekad i javna. Ako saznate za takav neki događaj pridružite nam se jer tu sreću na licu klijenta trebate osobno doživjeti da biste shvatili o čemu govorim.

sentimental bikes

Čime se baviš ovih dana?
Ovu godinu smo započeli organizacijim proizvodnje naših modela rama čiji dizajn potpisujem. Već sada imamo velik interes naših followera ali i postojećih klijenata. Počeli smo raditi i merchandise za ljude koji žele biti dio velike rastuće SentiMental obitelji pa smo tako u suradnji s našim genijalnim umjetnicima kao što su kaligraf Modul i tattoo umjetnice Nikka Dot i Petra Brkić, izradili liniju modnih dodataka. Šilterice, sunčane naočale, platneni ruksaci, privjesci/bljeskalice/zadnja svjetla za bicikle…  Sve to možete naći kod naših prijatelja s kojima dijelimo prostor – Gringo streetwear shop, koji je ujedno i zastupnik za poznati američki brend Dickies.

Kada se ne bavim SentiMentalom vrlo vjerojatno sam na drugom poslu – kao waldorfski odgojitelj u jednom gradskom vrtiću… Ili spavam. No, vjerojatno radim!

sentimental bikes

sentimental bikes sentimental bikes sentimental bikes

Foto: Rajna Raguž
Više informacija na Facebook stranici Sentimental Bikes

Učitati još
Zatvori