Najnoviji trendovi u interijerima, inovacije u proizvodnji, moderan dizajn namještaja – sve ovo Prima je predstavila na prestižnom međunarodnom sajmu M.O.W. u njemačkom Bad Salzuflenu.
Riječ je o sajmu koji je osnovan 1984. godine i održava se već tradicionalno svake jeseni i smatra se jednim od najvećih sajmova namještaja u Europi.
Na sajam u slikoviti grad Bad Salzuflen u zapadnom dijelu Njemačke stiglo je više od 520 izlagača iz 40 zemalja. Od 17. do 21. rujna svi oni će na ukupno 85.000 kvadrata izložbenog prostora prezentirati najbolje i najnovije što industrija namještaja može ponuditi.
Najluksuznije izdanje dosad
U jednom od većih izložbenih prostora, na gotovo 600 kvadrata, smjestila se Prima izloživši više od 160 komada namještaja za opremanje blagovaonica, dnevnih i spavaćih soba s naglaskom na tapecirani namještaj.
Ovo je naše najluksuznije izdanje na M.O.W.-u dosad, po pitanju veličine i uređenja izložbenog prostora, ali i ponude namještaja – složio se Prima tim koji je na nekoliko dana otputovao u Njemačku kako bi predstavili novi asortiman.
Kroz otvore u zidovima koji omeđuju izložbeni prostor Prima grupe već se nazire sva raskoš namještaja, dok se sa samog ulaza pruža pregledan pogled na kompletnu ponudu koja poziva posjetitelje i vuče ih da se prošeću prostorom i prstima dotaknu svaki materijal.
Veliki novitet ove godine je što smo prvi put prezentirali ambijente dva stana u različitim stilovima. Oblikovali smo zone koje dočaravaju kako opremiti životni prostor unutar istog programa namještaja – objašnjava Anita Šola, arhitektica u Prima grupi koja je kreirala koncept izložbenog prostora.
Priroda inspirira
Jedan ambijent je pomak u moderni minimalizam, a drugi vješto kombinira boho i skandi estetiku te prezentira povratak ratana u oblikovanje namještaja s modernom izvedbom. Prima je na M.O.W.-u pokazala kako se ne boji pratiti i kreirati trendove, ali i da nam je kupac uvijek prvi na umu – ističe arhitektica.
U oblikovanju samog štanda nastavili su s otvorenim pristupom podijeljenim u zone s istaknutim komadima namještaja, koji je uz već prepoznatljiv vizualni identitet brenda Prima, upotpunjen i povezan pričom o prirodi koja nadahnjuje svaki korak u nastanku namještaja s potpisom Prima grupe. Baš zato sve poruke istaknute u izložbenom prostoru Prima grupe na M.O.W.-u. u fokusu imaju prirodu, najljepše umjetničko djelo.
Osim što je prepoznata kao najveći domaći proizvođač namještaja, Prima grupa je već dugi niz godina prisutna i na zahtjevnom europskom području gdje su kvaliteta i dizajn ocijenjeni kao vrhunski, što je rezultiralo daljnjim širenjem izvoznog tržišta.
Naglasak na udobnosti
U izložbenom prostoru veliki naglasak stavljen je na blagovaonske setove. Prepoznali smo da naši kupci na inozemnom tržištu njeguju kulturu druženja u blagovaonicama, a to zahtjeva praktične stolove atraktivnog dizajna te udobne stolice i tapecirane klupe visoke kvalitete koje smo kreirali koristeći pomno birane materijale – rekao nam je Luka Dundović, industrijski dizajner u Prima grupi.
Ističe kako je udobnost, uz veće dimenzije, primarni zahtjev tržišta i kada je u pitanju tapecirani namještaj za dnevne sobe koji uz najmodernije električne funkcije i benefite neodoljivo poziva na opuštanje, odmor i druženje. Po pitanju boja, nakon duge vladavine sivih nijansi, sada dizajnom interijera vladaju zelena, bež i ostali zemljani tonovi.
U trendu je i povratak retro uzorak kao što je pepita te materijala poput ratana, samta, boucléa. Posebno efektna struktura boucléa dobivena je nitima u različitim bojama koje smo integrirali u naše proizvode, a finalni rezultat je posebno moderan namještaj – dodaje Luka.
Drvni masiv u fokusu
Prima grupa već dugi niz godina aktivno sudjeluje na sajmovima namještaja diljem EU kao predstavnik hrvatskog dizajna i proizvodnje. Sav namještaj osmišljen je u Odjelu razvoja proizvoda koji, zahvaljujući vlastitoj proizvodnji može brzo reagirati na sve potrebe tržišta i uvesti nova kreativna rješenja. Primjer je moderni pomak u dizajnu namještaja s ratanom, ali i namještaj od masivnog drva s posebnim završnim premazom zbog kojeg izgleda kao metal.
Prima se ove godine na M.O.W. sajmu posebno istaknula krevetima i blagovaonskim setovima od masivnog drva hrvatskog hrasta, a po prvi put smo prezentirali namještaj izrađen u masivnom drvu smreke. Primijenili smo zahtjevniju mehaničku obradu kako bismo dobili zanimljive komade drva za finalno posebno atraktivan namještaj organskih i zaobljenih linija, a ujedno smo drvo kombinirali s metalom i različitim modernim tkaninama kako bismo kreirali estetski upečatljive fotelje – rekao je Vid Palalić, inženjer drvne tehnologije u Prima grupi.
U vremenima sve veće svijesti o održivosti i zaštiti okoliša namještaj od masivnog drva igra sve važniju ulogu. Zato Prima u vlastitoj proizvodnji koristi drva označena certifikatom FSC, koji dodjeljuje Vijeće za nadzor šuma, kako bi bili sigurni da se šumama gospodari na ekološki primjeren, društveno koristan i ekonomski isplativ način.
Sve se više kupaca okreće namještaju od masivnog drva u odnosu na materijale od drvenih prerađevina poput iverice i medijapana jer nudi prednosti u pogledu ekološke kompatibilnosti i trajnosti, a ujedno prostoru daje toplinu, eleganciju i dašak bliskosti s prirodom – objasnio je Vid kako priroda stvara dizajn bez premca naslanjajući se pritom na glavnu temu „Priroda inspirira“ koja je prožela svaki kutak izložbenog prostora na M.O.W.-u.
Korak prema uspjehu
Kako bi Prima zablistala na M.O.W.-u više od 50 zaposlenika iz različitih sektora nekoliko je mjeseci razrađivalo, kreiralo, produciralo viziju kroz skice i nacrte koja je u konačnici postala stvarnost. Za Prima grupu veliki je prestiž predstaviti svoje kreacije na M.O.W.-u jer je to ključni sajam za one koji su aktivni u industriji namještaja. Pruža jedinstvenu priliku za istraživanje i predstavljanje najnovijih trendova, proizvoda i usluga ljudima koji postavljaju standarde tržišta namještajem.
Kupci nigdje drugdje ne mogu dobiti brži pregled tržišta, nigdje drugdje ne mogu pronaći prave proizvode i potrebnu inspiraciju za svoje poslovanje, nigdje drugdje ne mogu bolje uspostaviti kontakte i umrežiti se na najvišoj poslovnoj razini. M.O.W. stvara osnovu za poslovni uspjeh u 2024. godini – zaključili su M.O.W. menadžeri Bernd Schäfermeier i Maximilian Richter.
Foto: Prima