

Na online eventu održanom 30. rujna JYSK je predstavio novitete za uređenje doma. Tijekom online eventa cilj je bio približiti sudionicima kako koristiti trendove u razvoju asortimana, a uz to naglasak je bio i na misiji održivog razvoja. Voditeljica asortimana i dizajna u JYSK-u Rikke Blæsild ističe „Želimo osigurati da naši proizvodi uvijek odgovaraju potrebama i očekivanjima naših kupaca. Također, želimo učiniti sve što možemo kako bismo osigurali da naši proizvodi postanu održiviji.“

Biti u trendu i pri tome biti održiviji ide ruku pod ruku
Jedan od prezentera na eventu, ujedno i direktor komunikacija i DOP-a u JYSK-u, Rune Jungberg istaknuo je „Cilj JYSKa je integrirati održivost u sva relevantna područja našeg poslovanja. Želimo to osigurati na vrhunskoj razini, što znači da smo spremni učiniti i više od dijela odgovornosti koja nam pripada po pitanju borbe protiv klimatskih promjena, prodaji proizvoda od odgovornih sirovina i smanjenju ambalaže i otpada.“

Iako je event održan online, odnosno prijenosom uživo iz Kopenhagena, JYSK ističe kako planira u skorijoj budućnosti održati druženja uživo. Ističu kako iako su međunarodna tvrtka s trgovinama diljem Europe, žele ostati lokalni u svakom smislu te riječi. Ipak, online eventi im omogućuju veći doseg publike iz različitih dijelova Europe što daje posebnu čar.

Foto: PR