Iako danas društveni mediji oduzimaju sve više našeg vremena i postaju naš glavni izvor informacija, posebno mi je iskustvo sudjelovati na javnim događanjima, u galerijama, muzejima ili sajmovima te promatrati ljude i njihove reakcije nakon što uživo vide i dožive dizajn.
Naučiš tako mnogo.
To je iskustvo tako slično iskustvu unutar kina, doživljaju unutar grupe. Iako sjediš u mraku itekako si svjestan ljudi oko sebe. Smiju se ili doživljavaju emotivno iskustvo, komentiraju nešto. I ti osjećaš njihovu energiju.
To daje drugu dimenziju tvom iskustvu gledanja tog filma. Ista se stvar događa u galerijama, muzejima, sajmovima, showroomovima.
Dizajn se mijenja
Dizajn u budućnosti neće biti onakav kakvim ga danas smatramo i to je nešto čega smo već svjesni. Danas više nego ikad dizajn nije baziran na objektima, što ne znači da su objekti manje važni. Dizajn postaje sve više sami proces, više je narativan, više hipotetičan, socijalan, tehnološki, emotivan.
Sve je to nešto što nas veseli, ali postavlja se pitanje kako ga izložiti, sakupiti, kako ispričati priču.
Bilo bi divno vidjeti ljude kako se skupljaju i isprobavaju, slobodni izraziti mišljenje i ispričati svoje iskustvo. Tako se stvara jedno potpuno nova atmosfera.
Najčešće pitanje koje ljudi postavljaju dizajnerima je: “Kako znaš prepoznati dobar dizajn?”
Odgovor je uvijek:
“Kad ga dodirnem ili sjednem na njega.”
Foto: Ivona Bezmalinović