Zidne tapete postale su svojevrsni imperativ u uređenju interijera. U posljednje vrijeme naglasak je stavljen na minimalizam i jednostavnost, održivost i ekološku osviještenost materijala te personalizaciju i individualnost. Zavirili smo iza kulisa brenda Studijo i doznali kako nastaju najnagrađivanije hrvatske tapete. Kako izgleda tipičan dan tog dizajnerskog studija otkrila nam osnivačica brenda, umjetnica i uspješna poduzetnica – Josipa Maras.
Snaga ženskog tima
Da se dizajn i interijeri vole javno – nije neka nepoznanica. Dodate li tome snažnu žensku energiju, timski duh i puno smijeha – mogli biste naslutiti da se nalazite na adresi zagrebačkog dizajnerskog studija koji posljednjih godina osvaja tržište svojim kreativnim i inovativnim zidnim tapetama. Ovaj dinamičan tim čine prvenstveno žene, stručnjakinje za dizajn i kreativu, istinske vizionarke u svijetu dizajna, dok su muški članovi tima zaduženi za brojke, proizvodnju i logistiku.
Ako stavimo na stranu ovaj kaotični dio izlaska iz stana – djeca, pas, škola, vrtić, promet, mogu reći da mi je jutarnja kava s mojim curama u uredu istinski smiraj. Tu proradi onaj pravi ‘girl power’ i nebo nam postaje granica. Prolazimo ‘check liste’, dizajn tim radi na razvijanju kreative i doradi dizajnerskih rješenja, dok je produkcija usmjerena na testiranje materijala i prototipova te praćenje proizvodnog procesa. Ja crtam, oni sve ostalo i nekako uspijevamo, otvoreno će Josipa Maras.
Inovativnost kao mindset
Studijo tapete su među prvim u regiji predstavili tržištu vodootporne tapete. Jedinstvenost na tržištu osigurali su ekološki prihvatljivim materijalima, inovativnom kombinacijom premaza završnog sloja te jednostavnošću postavljanja. Još prošle godine cjelokupan proizvodni proces stavili su pod isti krov i pokrenuli prvu hrvatsku tvornicu zidnih tapeta.
Inovativnost je ključna odrednica rasta svakog suvremenog biznisa. Da bismo imali globalno konkurentan proizvod, konstantno ulažemo u najnovije tehnologije i edukaciju tima. No, prije svega svom timu želim približiti inovativnost kao način razmišljanja, mindset koji uvijek preispituje postojeće ideje i traži nove načine ostvarivanja ciljeva. Rado ih potičem hrabro istraživati nove ideje, koncepte i razmišljati van okvira. Želim im osvijestiti prednosti kritičkog razmišljanje, poticati ih na kreativnost, originalnost i spremnost na promjene. Budući svaki dan započinjemo s inspirativnim brainstormingom, mogu reći da je ovakav mindset urodio plodom, izdvojila je dizajnerica.
Umjetnost – jedini bezvremenski trend
Za Studijo tapete karakterističan je kreativan proces nastajanja pojedine tapete. Naime, Josipa je prvenstveno umjetnica, slikarica i grafička dizajnerica koja je još prije 10-ak godina platno na štafelaju zamijenila digitalnim slikarstvom i tako uspjela odgovoriti trendovima na tržištu. Vjerujem kako je ključ našeg uspjeha upravo originalan i autentičan dizajn, odnosno umjetnost koju svakodnevno donosimo u domove naših klijenata. Upravo taj bezvremenski trend je ono što stvara dosljednost i kredibilitet u poslovanju i što nas dugoročno veže uz ljude.
Personalizacija prostora
Iz Studija naglašavaju kako personalizacija prostora postaje sve popularniji trend. Ljudi žele prostor koji odražava njihov karakter, interese i stil te se sve više odlučuju za individualne pristupe uređenja prostora, jedinstvene komade namještaja i kreativna, umjetnička djela.
Personalizirani projekti su oni koji nam zadaju najviše muke i neprospavanih noći, no na kraju oni su ti koji povezuju tim, zbog kojih se osjećamo najjači zajedno i čiju finalizaciju uvijek pošteno proslavimo, zaključila je Josipa Maras.
Foto: Studijo