Vodimo vas u jedan od zanimljivijih poslovnih prostora u Zagrebu

Vodimo vas u jedan od zanimljivijih
poslovnih prostora u Zagrebu

Neostar-4
Foto: Neostar

Neostar Lab poslovni je prostor Neostara, platforme za kupovinu, prodaju i održavanje rabljenih automobila, u kojem se spaja fizički i digitalni prostor. Prostor se proteže na 620 metara kvadratnih, a cijeli koncept spaja korisnike, tehnologiju i automobile i savršeno odražava održivo poslovanje Neostara. Dimitrije Trbović, predsjednik Uprave Neostara želio je urediti prostor tako da zaposlenicima omogući ugodno i produktivno radno mjesto, a cijeli projekt prepustio je kreativnom studiju Brigadi. Razgovarali smo s Dimitrijem Trbovićem i Damjanom Geberom iz Brigade koji su nam otkrili sve o ovom zanimljivom projektu.

Neostar_11
Foto: Neostar

Zanimljiv koncept prostora

Prostor je podijeljen u zone za grupni i individualni rad te odmor i opuštanje. Posebno je interesantna zona za opuštanje koja ima pregršt konzola i video igara povezanih naravno s automobilima, a kako bi se naglasio održivi faktor, tu je pod od reciklirane gume i zid od mahovine gdje zaposlenici mogu iskoristiti priliku da predahnu od posla. Interijerom vladaju bijela i siva boja, koje stvaraju neupadljivu pozadinu, dok su Neostar bojom naglašene ključne zone u prostoru. Aludirajući na vozila koja korisnici prodaju putem digitalne platforme, automobili se nalaze u samom prostoru kao instalacija.

Dimitrije Trbović

Dimitrije Trbović, predsjednik uprave Neostara, Foto: Goran Mehkek / CROPIX
  • Kako ste zadovoljni novim prostorom i koliko on odražava duh vašeg poslovanja?

Zapravo smo jako zadovoljni jer se cijeli prostor koristi. Naime pokušali smo napraviti vezu između fizičkih proizvoda (automobila) i virtualnog svijeta digitalne platforme na kojoj radimo. Vozila smo postavili kao „instalacije“ u prostor upravo zbog toga što su i središte našeg digitalnog projekta. Neostar digitalna platforma je prije svega tehnološki projekt i više od polovice kolega u Neostaru su developeri iz raznih segmenata IT djelatnosti, tako da je bilo bitno da napravimo vezu između IT tehnologije i samog automobila. Naravno pomogla je činjenica da je prethodna namjena prostora bilo auto salon, tako da danas to više nije, ali ga i dalje zovemo Neostar garage.

Neostar-3
Foto: Neostar
  • Kako biste opisali lifestyle Neostar tima i koliko je on bitan za produktivnost?

Lifestyle Neostar tima stvarno nije jednoznačan. Volimo reći da volimo vozila, dapače posebno sam ponosan na kolegice u Neostaru koje su birale vrlo zanimljiva vozila kao „dream car“ , ali različiti smo i na to smo ponosni. Zajednička nam je radna etika, jer bez nje teško da će Neostar postati relevantan van Hrvatske, što nam je cilj. Isto izgledamo samo kada se svi obučemo u istu Neostar odjeću koju smo s Borisom Banovićem posebno dizajnirali za nas i naše partnere.

Neostar_8
Foto: Neostar
  • Savršeno povezujete korisnike, automobile i tehnologiju, kako vam to uspijeva?

Prije svega većina nas ima nasljeđe iz automobilske industrije, ja sam npr. kao mali trčao po salonu automobila, a danas radim u jednom virtualnom i na to sam ponosan, s druge strane većina zaposlenika je ispod 30 godina. Imamo uz mene i starije kolege, zapravo jedan od  članova tima ima 60+ godina i ponosni smo na njegovo iskustvo i energiju. Kombinacija ljubavi prema našem digitalnom projektu i razumijevanje samog proizvoda, nužna je da bi ovakvi projekti mogli biti relevantni.

Neostar_9-1
Foto: Neostar
  • O čemu vodite računa kada je riječ o kvaliteti poslovanja i radnog okruženja?

Ovaj prostor je 24/7 prostor u kojem bilo tko od kolega može doći raditi, ali i odmoriti se kada to želi. Prostor služi ljudima koji su njemu i to je bio moj prvi zahtjev kada smo ga dizajnirali. Moraju se svi osjećati ugodno u njemu. Važno je i da postoje zone izolacije, odnosno posebni prostori u kojima netko može promijeniti radno mjesto tijekom dana i nastaviti raditi u drugom okruženju i u drugom, da tako kažem, položaju tijela. U našem timu posebno je važno da radimo svi zajedno i na neki način potičemo sami sebe na interakciju. Čak i kada ručamo na našem „community tableu“ koji je najčešće centralno mjesto razgovora.

Damjan Geber, Brigada

Damjan_Geber2
Damjan Geber
  • Cijeli prostor je jako moderan i funkcionalan, a pazili ste i da odražava održive vrijednosti klijenta, kako ste zadovoljni cijelim projektom?

Izrazito sam zadovoljan jer smo od početka vrlo usko surađivali na razvoju kreativne ideje pa sve do odabira materijala i rješavanja funkcionalnih detalja. Partnerski pristup procesu realizacije dizajna, ključan je za uspješan projekt kojem nije svrha isključivo estetika ili lijepe fotografije, već da bude inspirativan i inovativan radni prostor koji potiče na razvijanje novih ideja i proizvoda.

Neostar_10
Foto: Neostar
  • Kako je podijeljen prostor?

Prostor je podijeljen u različite oblike formalnih ili manje formalnih prostora za rad i stvaranje. Upravo ta fleksibilnost i raznolikost tipologija mikro-prostora unutar jedinstvenog volumena hale bivšeg auto salona, pruža mogućnosti odabira lokacije za rad prema trenutnim potrebama i željama zaposlenika. Impresivna visina prostora i ostakljenost u punoj visini, stvaraju ugodan i prozračan ambijent koji topi granicu između vanjskog i unutarnjeg prostora.

Neostar_6
Foto: Neostar
  • Koje ste materijale koristili i zašto ste se odlučili na prozirne transparentne zidove?

Volumen cijele zgrade je impozantan, ostakljene stijene fasade su vrlo visoke, a cijeli prostor je prepun dnevnog svjetla. Jedan od vodećih suvremenih trendova osmišljavanja uredskih prostora je stvaranje ambijenata u skladu s prirodom, s fokusom na zdravlje i najvišu kvalitetu ambijentalnih vrijednosti. Upravo zato je bilo logično maksimalno izbjegavati zatvaranje prostorija klasičnim zidovima, te smo ih zamijenili staklenim stijenama gdje god je to moguće. Drugi razlog je poticanje kolaborativnog radnog okruženja kojem vizualno povezivanje svih prostorija i različitih timova svakako pomaže.

Neostar-2
Foto: Neostar
  • O čemu sve morate voditi brigu kada radite na ovakvim suvremenim dizajnerskim prostorima?

Kao i sa svim prostorima koje dizajniramo, prvenstveno vodimo računa o potrebama i navikama korisnika, bilo da su nam oni poznati kao ovdje ili ih tek moramo upoznati kroz naš analitički proces. Estetski rezultat je svakako bitan, jer svi volimo vidjeti lijepo uređen interijer, ali korisnicima prostora ta ljepota postaje vrlo brzo manje bitna i na nju se naviknu toliko da ju prestanu primjećivati. Upravo zato, u Brigadi uvijek fokus stavljamo na ono što je najbitnije u interijeru – doživljaj. Jedinstven prostorni doživljaj ostaje s korisnicima cijelo vrijeme, utječe na njihovo zadovoljstvo, produktivnost, inspiraciju, osjećaj pripadnosti i niz drugih, izrazito bitnih faktora za uspješnost suvremenog radnog prostora.

Neostar_1
Foto: Neostar
  • Svima nam je zanimljiva zona za opuštanje, što ona sadrži i zašto je po vama važno imati takvu zonu u jednom ozbiljnom poslovnom prostoru?

Zato što svaki ozbiljan posao mora imati kontrapunkt u podjednako ozbiljnom odmoru. Bez pauze od fokusiranog rada, taj rad vrlo brzo postaje zamoran i počinju se potkradati greške, a prostori za opuštanje osim pauze od rada postaju mjesto neformalne razmjene ideja. Stoga takve zone ne bi smjele biti pretjerano neozbiljne i zaigrane jer se iz prakse pokazalo da su takve zone vrlo rijetko korištene (ali vrlo često instagramirane) te da je ključno dobro upoznati navike zaposlenika te njima prilagoditi dizajn tih zona.

Neostar_9
Foto: Neostar

Foto: Neostar

Učitati još
Zatvori