Hrvatski Telekom pokrenuo je novu kampanju „Ljeto za pamćenje”, posebno osmišljenu za generaciju Z, generaciju poznatu po svojoj nostalgiji i želji za stvaranjem trajnih uspomena. Kroz ovu kampanju, Hrvatski Telekom namjerava mladima pružiti priliku da ovo ljeto provedu uz nezaboravne glazbene doživljaje i raznolike evente.
Generacija Z, koja iznimno cijeni autentične i nezaboravne trenutke tijekom ljeta voli stvarati uspomene koje ostaju s njima cijeli život. Ljeto je vrijeme kada se mladi najviše povezuju s prijateljima i zajednicom kroz različite aktivnosti i događanja. Kampanja „Ljeto za pamćenje” odgovara na ovu potrebu, nudeći bogat program koji obuhvaća širok spektar aktivnosti i događanja, pružajući mladima priliku za povezivanje s glazbom, modom i kulturom na jedinstven i poseban način.
Kultura mladih kroz glazbu i modu
Glazba i moda nisu samo prolazni trendovi, već ključni elementi koji definiraju kulturu mladih, omogućujući im da izraze svoj identitet i podijele zajedničke trenutke s vršnjacima. Kroz pažljivo osmišljene događaje i aktivnosti, kampanja „Ljeto za pamćenje” nastoji mladima pružiti iskustva koja će pamtiti cijeli život, potičući ih da stvaraju nove uspomene dok se zabavljaju i uživaju u ljetnim mjesecima.
Upravo zbog toga, Electronic Beats je ovoga ljeta, u suradnji s berlinskim brendom Superconscious , lansirao capsule kolekciju modnih dresova, naziva ‘Higher State’. Ovo je Hrvatskom Telekomu i Electronic Beatsu treća po redu suradnja na lansiranju mercha, prethodno su surađivali s brendovima Misbhv i A Better Mistake.
Lokalni editorial shooting
Hrvatski Telekom je tim povodom organizirao i lokalni editorial shooting navedenih dresova.
Tim koji je radio na kampanji uključuje:
Creative & production: 404 agency
Models: Mia Čičak – Miach, Polina Meixner, Ivan Godina – Goca R.I.P. (Kukus i Luzeri)
Foto: Damir Žižić
Video: Damian Hutinec
Styling: Ana Nikačević
Asistentica stilistice: Kristina Vrdoljak
MUA: Nina Pejnović, Saša Knežević
Hair: Studio TE Sara Robotski