Ako ste jednom bili na njemu, sigurno ćete mu se rado vraćati. Naime, 18.-i Tjedan restorana ujedno je i najukusniji tjedan u godini. Uz sunčano i toplo proljeće neopisivo paše gastro manifestaciji. Imamo prilike uživamti u fantastičnim jelima po cijeni od 100 i 125 kuna.
Tjedan restorana je ujedno i najposjećeniji događaj gastroljubaca, a održat će se u periodu od 15. do 24. ožujka 2019. godine. Sudjelovati će restorani s područja cijele Hrvatske i to njih čak 85. Deset dana hedonističkog uživanja u svakom zalogaju, a na nama je samo da izaberemo gdje.
Tjedan restorana: 10 dana druženja, smijeha i dobre hrane
Odabir neće biti lak, jer u cijelokupnoj ponudi nalazi se 765 predjela, glavnih jela i deserta, uz uključenu čašu vina ili aperitiv. Jelovnici svih restorana sudionika manifestacije objavljeni su na stranici- Tjedan restorana. Manifestacija restorana već je osmu godinu za redom omiljena kod svih koji vole uživati u pravoj gastronomiji. To je prilika da posjetimo restorane koje tijekom godine nismo u mogućnosti posjetiti, ali i prilika da organiziramo ugodna druženja s obitelji i prijateljima uz izvrsnu hranu. Svake je godine sve popularnija, a restorani su popunjeni do posljednjeg mjesta.
‘Na Koktel u Hotel’
Hoteli visoke kategorije uključuju se u akciju Tjedan restorana sa svojim hotelskim barovima. Pod sloganom Na Koktel u Hotel, hotelski će barovi svakog dana 100 minuta, od 18.00 do 19.40 sati, nuditi koktele po promotivnim cijenama od 20 – 25 kn. Trend ispijanja koktela prije večere tako približavamo hrvatskoj publici. Tko sudjeluje u akciji? Hotel Marvie Hotel Split (Mareo bar) i Hotel Split Podstrana (L’ Aroma Bar).
Samo najbolje od gastronomije
85 restorana sudionika koji zadovoljavaju stroge kriterije organizatora u navedenom razdoblju gostima nude posebno osmišljene jelovnike. Svaki jelovnik je slijed od tri jela (predjelo, glavno jelo i desert) po fiksnoj cijeni od 100/125 kn. Većina restorana u ponudu uključuje aperitiv ili čašu vina. Vrijednost ponuđenih jela u redovitoj je ponudi minimalno 50% veća.
Manifestacija Tjedan restorana inspirirana je sličnim akcijama koje se održavaju u svjetskim metropolama poput New Yorka i Londona. Cilj je omogućiti što većem broju građana posjet restoranima, promocija restoranske kulture, poticanje interakcije ugostitelja i posjetitelja restorana te oživljavanje gastro scene Hrvatske.
Foto: Tjedan Restorana