Brunch predstavlja više od obroka – to je prije svega društveno iskustvo. Čak i u svijetu u kojem su ljudi neprestano povezani jedni s drugima putem digitalnih tehnologija, još uvijek postoji praznina koju stvara ljudska potreba za razgovorom face to face i neposrednim kontaktom, a kako to bolje napraviti nego uz dobru hranu i piće. Mövenpick Zagreb započeo je sa svojim Sip & Dine Brunch eventima, jedinstvenim u Zagrebu po nekonvencionalnom a la carte/street-food konceptu, a održavat će se subotom i nedjeljom od 12 do 15 sati u Nikola’s restoranu. Prvi brunch, kako i priliči svakoj premijeri, uz vrhunske delicije chefa Tomislava Varge, začinio je i odličan nastup dua La Papa.
Sip & Dine Brunch
“Naš koncept temelji se na jednostavnom ali modernom pristupu, budući da smo odabrali nekoliko najomiljenijih jela ili priloga unutar svake kategorije jelovnika i dali gostu slobodu kreiranja svog brunch iskustva. Kao i uvijek kada je naša kuhinja u pitanju, biramo svježe namirnice, vodimo se modernim recepturama i trudimo se održati premium kvalitetu naše gastronomske ponude“, kaže chef Varga.
Losos, pečena govedina, avokado, različite varijacije jaja, razne kombinacije povrća i salata, domaći kruh i peciva…, gosti doista imaju širok izbor namirnica, a u brunch meniju chef Varga posebno izdvaja pojačan izbor slastica, s naglaskom na čokoladne praline, lizalice od bijele i tamne čokolade, mini čokoladnu fontanu te ostale delicije po kojima je Mövenpick brend svjetski poznat. Tu su prije svega belgijski vafli s karamelom i čokoladom, brownie sa sladoledom, granola s jogurtom i bobičastim voćem, a specijalno u ponudi je i Bellini. Riječ je o piću koje je vrlo osvježavajuće, privlačno i otmjeno, kreirao ga je Giuseppe Cipriani, osnivač poznatog bara Harry’s u Veneciji. On je pomiješao pire bijelih breskvi iz Verone s pjenušcem i posvetio ga venecijanskom umjetniku iz 15. stoljeća Giovanniju Belliniju.
Koncept hotela Mövenpick
Koncept bruncha, tog hibrida između doručka i ručka, postoji već desetljećima, premda tek posljednjih godina doživljava pravi ‘boom’. Iako se može posluživati cijeli tjedan, gosti ga najviše traže upravo vikendom. Uzlazni trend pokreću milenijalci, koji u brunchu vide idealan način da se u lijeno subotnje ili nedjeljno jutro, nakon noćnog veselja, zabave s prijateljima, ili ljudi koji naporno rade čitav tjedan, pa im ovakve gastro-forme savršeno zadovoljavaju potrebu za društvenim životom i hedonizmom.
„Kad je britanski pisac Guy Beringer još 1895. pozvao ljude na brunch, ideja je bila: ustanite kasno, okupite svoje prijatelje i čavrljajte uz gozbu. Detalje te svoje inovacije opisao je u eseju „Brunch: A Plea“ u Hunter’s Weeklyju. Danas je došlo vrijeme za nadogradnju, pa smo u Mövenpicku Zagreb kreirali brunch prema željama nove generacije“, kaže Hans Prins, direktor klastera hotela Mövenpick Zagreb i Pullman Zagreb.
Nikola’s restoran već je dobro poznat kao mjesto koje nudi drukčiji pristup svakom obroku. Fokus je na suvremenim tehnikama kuhanja i tradicionalnim domaćim namirnicama, a i sam ambijent, inspiriran velikim Nikolom Teslom, zasigurno je adut više. Uz novu vikend-brunch ponudu i dodatnu prednost – mogućnost da gosti ekskluzivno u Zagrebu uživaju u jedinstvenom Bellini koktelu, Mövenpick Hotel Zagreb definitivno postaje hot mjesto u gradu za profinjene doživljaje.
Foto: Borna Subota