Još maštamo o ovim kolekcijama s pariškog Tjedna mode, doma, uz šalicu kave
Još maštamo o ovim kolekcijama s pariškog Tjedna mode, doma, uz šalicu kave

Još maštamo o ovim kolekcijama s pariškog
Tjedna mode, doma, uz šalicu kave

Posljednji od 4 velika Tjedna mode i mnogima najdraži, Pariz je ove godine pružio neke od najboljih lookova i cijelih revija o kojima će zaljubljenici u modu još tjednima razmišljati. I dok nas haute couture revije vode u neke sasvim nove svjetove i vizije etabliranih modnih kuća, ready to wear kolekcije daju nam ideje o tome što ćemo nositi narednih sezona – ili barem ono što ćemo željeti nositi.

Moda već odavno nije samo odjeća koju stavljamo na sebe kako bismo se zaštitili od vanjskih (ne)prilika. Ona je odraz naše osobnosti, pa i vrijednosti prema kojima živimo. Ako vam je održivost u svakodnevnom životu važna, primjerice, vaš će izbor biti visokokvalitetni komadi koji će trajati godinama, umjesto brze mode. U tom ćete slučaju birati i kućanske uređaje koji troše manje struje i imaju opciju automatskog isključivanja, poput Nespresso Vertuo aparata za kavu, kao i brendove koji su posvećeni recikliranju, kao što Nespresso radi sa svojim kapsulama za kavu, izrađenima od aluminija. Naravno, neke su odluke teže u svakodnevnom životu jer zahtijevaju ulaganje vremena ili novca.

Chloe_Launchmetrics/Spotlight

Pa iako o dizajnerskim komadima s pariških modnih pista možemo samo maštati, svaki dan možemo uživati u savršenoj kavi, baš kakvu želimo, i to kod kuće. Uz Nespresso Vertuo, inovativni sustav koji svaki put daje šalicu kave vrhunske kvalitete, možete izabrati između 6 različitih dužina kave, a u Nespresso ponudi su i jedinstveni okusi, različitih intenziteta, aroma, koje potpuno možete prilagoditi svojim preferencijama, ali i osobnosti.

Dries Van Noten i Altissio

Pod nazivom „Žena koja se usudila odrezati svoje šiške“, kolekcija belgijskog dizajnera Driesa Van Notena bila je među najzapaženijima na Tjednu mode. Skulpturalne kreacije i spajanje naizgled nespojivog jamče da nećete proći nezapaženo. S druge strane, kolekcija je takva da se u njoj možemo zamisliti svaki dan, u svakoj situaciji; od ureda, bruncha subotom i izlaska vikendom. Baš je takva i Nespresso Vertuo Altissio kava. Ovaj espresso osvaja smjelim okusom prekrivenim intenzivnom aromom tostiranih žitarica, s gustom, baršunastom kremom i punim tijelom. Altissio je kava s kojom ćete se svaki dan osjećati posebno, čak i kad ste u kućnom ogrtaču.

Acne Studios i Double Espresso Scuro

Osnovne (ne) boje dominirale su pistom na reviji Jonnyja Johanssona za Acne Studios, a gotovo klasični krojevi su bili inspirirani futurizmom i high techom. Upravo ta dihotomija čini ovaj brend tako privlačnim i popularnim. Futuristički krojevi od kože i trapera posebno su zanimljivi i iznenađujuće nosivi te predstavljaju dvostruki užitak u svakodnevnim stvarima, koje uz lagani twist postaju nešto uzbudljivo, kao s drugog svijeta. Paralelu povlačimo s Nespresso Vertuo Double Espresso Scuro kavom. Aroma dima s tamnim kakao aromama i suptilnim notama vanilije, koje se dodatno razvijaju dodatkom mlijeka, idealna je za sve koji prihvaćaju svoju svijetlu i tamnu stranu. Slatkoća tako poznate vanilije suprotstavljena je tamnom kakao okusu s notom dima – dvostruki užitak je zajamčen.

Acne F24 _Launchmetrics Spotlight
Acne F24 _Launchmetrics Spotlight

Chloé i Sweet Vanilla

Bila je to boemska kolekcija za sve koji se inspiriraju vječnim stilom hipija i Stevie Nicks im je ultimativna modna ikona. Nova kreativna direktorica modne kuće Chloé, Chemena Kamali, kolekciju za jesen/zimu 24/25 nazvala je „Intuicija“, a ženstveni krojevi nisu samo romantični, nego i zaigrani te praktični i nosivi. Kad ne znamo što bismo, Chloé je siguran izbor – baš kao i Vertuo Sweet Vanilla. Uz note torte od karamele i vanilije svaki će dan postati bolji, a uz malo hladnog mlijeka ova aromatizirana kava postaje kremasta, ali i dalje pokazuje svoju klasičnu notu vanilije, biskvita, karamele i orašastih plodova. Slatka i baršunaste teksture, Sweet Vanilla je baš poput Chloé djevojke: svoja, posebna i svima omiljena.

Nespresso_Flavoured Range
Chloe F24_Launchmetrics Spotlight

Chanel i Golden Caramel

Vječni klasici s modernim tvistom, najčešća je definicija Chanelovih komada iz nove kolekcije. Sudeći prema viziji umjetničke direktorice Virginie Viard, koja se inspirirala vječnim 20-ima, 70-ima i francuskom rivijerom, iduće jeseni i zime obožavat ćemo tvid, pastelne boje i predimenzionirane šešire. Jedan od najzapaženijih komada bio je zlatni kostim koji će nam ostati inspiracija za prohladne i sive jesenske dane, a savršeno se slaže s punim okusom karamele i baršunastom teksturom Vertuo Golden Caramel kave. Uz malo hladnog mlijeka ta će se aroma karamele još više intenzivirati, vraćajući nas u slatka sjećanja na more i zlatni odsjaj sunca.

Nespresso_Flavoured Golden Caramel_Reverso
Chanel_PR

Foto: PR i Launchmetrics/Spotlight

Učitati još
Zatvori