Pogađanje nečijih karakteristika prema stilu oblačenja nije nam strano i često može biti zabavna praksa. Recimo, možemo prilično dobro pretpostaviti da je netko tko nosi jarke, intenzivne boje i hrabro kombinira uzorke optimističan i avanturističke prirode. Ili da je obožavatelj Adeline glazbe romantična osoba. No, možemo li jednako uspješno pogoditi nečiju osobnost prema njihovom izboru kave?
Možemo li pogoditi vašu osobnost po izboru kave?
Nespresso se kladi da možemo. Prva razlika među kavama je uvijek pitanje dodajemo li u njih mlijeko i šećer ili pijemo crne, kao i njihova duljina – postoje Ristretto, Espresso, Double Espresso od kraćih te dulje poput Gran Lungo i Mug.
„Svaka kava, baš kao i svatko od nas, ima svoj autentičan, jedinstven karakter. Razlikujemo ih po određenim karakteristikama koje svaka od njih ima i prema kojima možemo odrediti vrstu kave. To su gorčina i svježina, intenzitet, tijelo, aromatičnost i aftertaste. Zbog svega toga, ima smisla birati kavu prema našem karakteru“, rekla je Maja Milovanović, Nespresso Coffee Ambasadorica.
Koje su točno karakteristike Nespresso kave?
Kako uopće prepoznati ijednu od ovih karakteristika i što na njih utječe? Primjerice, na gorčinu i svježinu kave utječe vrsta zrna u njihovom sastavu. Tijelo predstavlja osjećaj teksture, gustoće gutljaja, pa tako imamo sirupaste, kremaste, baršunaste, satenski glatke, bistre kave. Intenzitet je osjećaj jačine i čine ga zbir osjećaja gorčine, bogatstva tijela kave i nivoa prženja zrna. Imamo intenzivne, nježne, kontrastne, kompleksne, izbalansirane kave. Tu je i aromatični profil, koji prepoznajemo prema mirisu – recimo začinske kave, drvenaste, žitarične, cvjetne i voćne. I konačno, nakon što kušamo kavu, ona ostavlja određeni aftertaste, koji može biti intenzivan i dugotrajan, začinski, arome suhog duhana, kandiranog voća, biskvita…
Luka Nižetić izgubio je okladu od Tare Thaller
Upravo su vrste Nespresso kava – njihove razlike u duljini, intenzitetu, teksturi, aromatičnosti i aftertasteu – bile predmet oklade Tare Thaller i Luke Nižetića. On nije vjerovao da kavu biramo prema svojoj osobnosti pa je prošao baš kao i George Clooney u globalnoj Nespresso reklami – obojica su doma išli na Vespi. Njihove kolegice – Tara i Julia Garner provozale su se u elegantnom kabrioletu, uz nezaboravan okus Nespresso kave.
Vrhunska kava uz jedan pritisak gumba
Za sve koji žele vrhunsko iskustvo kave iz udobnosti svog doma, i to uz samo jedan pritisak gumba, to je moguće uz niz Vertuo aparata, uključujući Nespresso Vertuo Pop u živopisnim bojama koji će se idealno uklopiti u svaki cool interijer.
Asortiman kave sadrži neke od najfinijih zrna Arabika i Robuste koje pružaju intenzivan, gladak i slojevit okus, uz vrhunsku kvalitetu kave i beskonačne prednosti recikliranja na najodgovorniji način. Nespresso zna recept za savršeno jutro!
Foto: Matej Grgić, iStock