Urbana zagrebačka proslava Martinja spojila tradiciju i inovacije

Urbana zagrebačka proslava Martinja
spojila tradiciju i inovacije

Povodom proslave blagdana Svetog Martina, hrvatski brand vina – Enosophia, zagrebačkoj publici predstavio je svoja nova, mlada vina. Pred brojnim vinoljupcima koji su se okupili u Avant Gardenu, moderna hrvatska boutique vinarija iz slavonskih Feričanaca prezentirala je tri vrste vina – pjenušac Nice to see you kao piće dobrodošlice, mladu graševinu i mladu frankovku berbe 2021.

„Proslava Martinja bila je idealna prilika za predstavljanje Enosophia mladih vina i upoznavanje publike s njihovom posebnošću. Od samog početka okrenuti smo novim trendovima, stvaramo lagana, pitka vina koja tržište traži. Spojili smo najbolje od tradicije i inovativne tehnologije jer svojim kupcima želimo ponuditi najbolje od vinskog svijeta“, izjavila je voditeljica vinogradarske i vinarske proizvodnje vinarije Feravino, Lucija Kužir.

Osim tri vina koje je publika imala priliku degustirati, Enosophia će uskoro predstaviti i nova vina. Naime, u ovogodišnjoj berbi dobiveno je osamsto pedeset tona grožđa, a vrhunski tim enologa igra se okusima kako bi stvorio nešto posebno i drugačije, kakva i sama Enosophia je.

„Naša formula za izgradnju branda uključivala je istraživanje tržište te tim mladih stručnjaka koji su uložili znanje i ljubav u stvaranje novog tipa vina. Današnji potrošači reagiraju na emociju, priču koja iskrena i zasnovana na ekološkim principima održivosti. Želimo educirati potrošače, pružiti im iskustvo kojem će se poželjeti vraćati“, zaključio je Ivan Maričić, direktor poduzeća Osilovac.

Uz degustaciju vina, publika je uživala u vrhunskoj hrani i pečenim kestenima, a cijelu je atmosferu dodatno podizao zagrebački pjevač i kantautor Matej Mudrovčić.

Enosophia je prvi hrvatski brand koji se publici predstavio i interaktivnim etiketama. Tako putem mobilne aplikacije, skenirajući Matarouge etiketu korisnici mogu otputovati u beskonačne vinograde Feričanaca, ali i najbolje rose vinske regije svijeta. Etiketa graševine Trs no. 5 vodi pak na glazbeno putovanje 80-ih. Do kraja godine očekuje nas predstavljanje još nekoliko Enosophia proizvoda, koji će također imati odmak od klasičnih vinskih priča.

Ivan Ergović, predsjednik uprave poslovnog sustava Nexe
Martin Kovačević, glavni enolog Enosophije
Učitati još
Zatvori