Ususret Manifeastu, jednom od najuzbudljivijih gastronomskih evenata koji se u Zagrebu odvija u već dugo vremena, odlučili smo porazgovarati s pokretačicama cijele priče. Dvije mlade i kreativne djevojke, Katarina Vrenc i Nina Štulić, chefica i enologinja, vođene strasti prema hrani, vinima ali i željom za edukacijom i pomakom “naprijed”, oko sebe su okupile velika imena gastronomije. Čeka nas poludnevni event posvećen inspirativnoj hrani, vinima, umjetnosti i edukaciji. Domaćin eventa bit će Ivan Vukušić, a što nas sve očekuje djevojke su nam otkrile u razgovoru.
- Cijeli Zagreb priča o Manifeastu – Što je zapravo Manifeast i koji je njegov cilj?
Cilj ovog eventa je pružiti svojim gostima iskustvo koje će ih obogatiti na edukativnoj, kulturnoj i kreativnoj razini. Cilj je ljudima koji nisu nužno vezani uz biznis gastronomije, ali pokazuju interes za istraživanjem i propitkivanjem kako hrane, vina tako i svog vlastitog mišljenja, pružiti jednako zanimljiv i edukativan događaj te priliku da upoznaju neke od najistaknutijih ljudi koji skupa s nama dijele strast prema iskrenim, odvažnim i srčanim temama, umjetnosti, hrani i vinima.
“Uz opuštenu formu i aktivno buđenje svih osjetila, zabava nije nužno cilj, ali je neizbježan nusprodukt.”
- Kako je došlo do ideje i pokretanja Manifeasta? Tko stoji iza cijele ideje i samog događanja?
“Možemo reći kako je razmjena informacija i interakcija s ciljem edukacije i poticanje na razmišljanje van okvira i ustaljenih, nametnutih stavova i mišljenja, upravo jedan od glavnih ciljeva i ideja našeg eventa.”
- Tko će biti zadužen za svu hranu i vina na eventu?
- Spominju su velika imena gastro svijeta – koga možemo očelivati na Manifeastu?
Gosti Manifeasta su neki od najistaknutijih pojedinaca na različitim poljima djelovanja, poput chefice Priske Thuring, vinarke Bianke Schmitt i Elene Pantaloni, biodinamičara Marka Gržina i Niklasa Peltzera te psihoterapeutkinje Ive Mikulić.
Sve su to pojedinci vrijedni pažnje, oni koji osluškivanjem prirode, njenih unikatnih i održivih ciklusa i vibracija, oni koji proizvode, konzumiraju i slave nepatvorenu hranu, vino, zemlju, društvo i umjetnost te tako potiču i brojne druge.
- Osim hrane i pića, naglasak je i na umjetnosi – kakav nam art show pripremate?
Kada pričamo o “artisinal” pristupu proizvodnje vina, ali i pripremi tanjura, kao i proizvodnji te nabavi potrebnih namirnica, možemo slobodno reći da se radi o umjetnosti. „Manifeast“ se ciljano, osim hranom i vinom predstavlja kao poveznica između različitih grana djelatnosti i umjetnosti. Izražavanjem kroz umjetnost ona postaje medij komunikacije, što podrazumijeva prijenos informacija.
Na “art showu”, koji je dio našeg eventa okupili smo talentirane mlade umjetnike koji će svoje radove predstaviti u galerijskom prostoru Avant Gardena i koji će biti otvoreni za prodaju. Umjetnici koje ćete moći pogledati su: Alba Miočev, Zvonimira Karavida, Iva Erić, Diana Trohar, Dominik Vuković, Manuela Pauk, Petra Tabula te Adrian Marok.
Svojom izložbom umjetnici će publici približiti svoje vizije kroz koje svatko od njih na osebujan način izražavaju svoje emocije, iskustva, znanja te poglede na svijet. Isti pristup prema publici, našim gostima, njegujemo kroz cijeli event, počevši od panela do same večere pa možemo reći kako je razmjena informacija i interakcija s ciljem edukacije i poticanje na razmišljanje van okvira i ustaljenih, nametnutih stavova i mišljenja, upravo jedan od glavnih ciljeva i ideja našeg eventa.
- Kako se vi same pripremate za ovaj veliki događaj?
Pri organizaciji ovog događaja pokušale smo misliti na baš svaki detalj pa smo se za prvi i ovogodišnji Manifeast odlučile za vintage komade koje smo odabrale s Andreom Hržić, vlasnicom jednog od najistaknutijih mladih pre-owned brendova u Zagrebu, PANDAN, koji je specijaliziran za second-hand komade isključivo prirodnih materijala, kože, svile i vune. Za frizuru će se pobrinuti izvrsna Fabula de forma, frizerka Katica Topčić, dok je za make-up zadužena divna Nikol Topčić.
- Kako je moguće prisustovati eventu, je li otvoren za javnost?
Event je zatvorenog tipa, što bi značilo kako je potrebno unaprijed kupiti ulaznice. Ulaznica je ostalo još desetak, a mogu se kupiti putem maila koji je naznačen na našim društvenim mrežama i webu.
Foto: Zvonimir Ferina