Saint-Tropez bogatiji je za još jednu gastro senzaciju. Ovog puta potpisuje je Louis Vuitton
Saint-Tropez bogatiji je za još jednu gastro senzaciju. Ovog puta potpisuje je Louis Vuitton

Saint-Tropez bogatiji je za još jednu gastro senzaciju. Ovog puta potpisuje je Louis Vuitton

Ljetna sezona nalazi se gotovo iza ugla, te smo pripremili sve svoje wishliste, spakirali takozvane travel essentials, i shvatili bez čega ne krećemo na put. Svakog ljeta, na neki način modna scena odlučuje koja će to destinacije biti trendi i najposjećenije, a već par sezona to je definitivno Saint-Tropez. Francuski brend koji svi neizmjerno volimo, Jacquemus, po drugi put prezentirao je svoj pop-up u vidu plaže, restorana i butika. Čini se da je Azurna obala apsolutni favorit modnih brendova širom svijeta, te se ovoj ljetnoj sagi pridružila još jedan. Louis Vuitton predstavio je pop-up restoran u Saint-Tropezu te je naša must-visit lista bogatija za još jedan gastro dragulj. Donosimo sve detalje o ovoj modnoj, travel i gastro senzaciji.

Previously with Louis Vuitton

Prije nego se osvrnemo na novitete poznatog brenda, vrijeme je da napravimo rekapitulaciju svega što nam je do sada servirao. U sklopu svoje Woman’s Cruise 2025, kolekcije francuska modna kuća poslala je (modno) ljubavno pismo španjolskom načinu odijevanja. Ležerne siluete praćene Art of Travel narativom, savršeno su prezentirale glamur koketnog odijevanja sunčane Španjolske. Bilo je balloon suknji, takozvanih brzih naočala ali i neočekivanih šešira koji su vodili igru.

S druge strane LV By The Pool kolekcija u svoj fokus stavila je siluete koje će zasigurno obilježiti ljetnu sezonu. Torbe od rafije s Louis Vuitton natpisima, monogrami u boji kao i dominacija narančaste, vodili su glavnu riječ. Također, široke kratke hlače i boho stil, uzeli su primat. Poznata francuska modna kuća čini apsolutni staple svakog luksuznog putovanja, bilo to kroz njihov ready-to-wear ili famozne putne torbe koje svi želimo.

LV Summer Resort in Saint-Tropez

Naime, ovo nije prvi put da Louis Vuitton predstavlja svoj pop-up koncept, međutim najnoviji kao svoju odabranu lokaciju selektirao je Saint-Tropez. Unutar odaja Maison ephemeral restorana s Michelinovom zvjezdicom, poznata modna kuća pripremila je gastro (i modni) užitak ljeta. Kako najnovija kolekcija zagovara boho stil uz dominaciju nešto toplijih tonova, tako je i interijer novog pop-up-a pratio ovaj pravac. Dominacija narančaste boje i naravno prepoznatljivog monograma našla se u glavnoj ulozi, dok je za izvanredne recepte zaslužno nagrađivano osoblje francuskog gastro dragulja.

Članak je preuzet s Journal.rs

Foto: Instagram ( @louisvuitton)

Učitati još
Zatvori