Najveći domaći proizvođač industrijskog sladoleda, Ledo, na jučer održanom nacionalnom natjecanju u kreativnosti tržišnih komunikacija IdejaX osvojio je čak dvije nagrade za dizajn i branding. King čašice, čiji dizajn potpisuje Studio Sonda, osvojile su zlatno priznanje nagrade X u skupini Best of Ad-Making i zlatno priznanje u skupini Best Branding & Rebranding.
Novo priznanje za King čašice
King čašice lansirane su prošle godine te predstavljaju prvo proširenje brenda King u nove formate izvan kategorije sladoleda na štapiću. Čašice su predstavljene kao novi, potrošačima omiljeni sladoledni desert, čime je omogućeno novo iskustvo konzumacije King sladoleda, dostupnog i u HoReCa kanalu. Strateško širenje brenda zahtijevalo je uočljiv, zaigran i suvremen dizajn, pa su tako King čašice dobile iznimno koloritan i apstraktan vizualni identitet, čime su se uspjele istaknuti i diferencirati od konkurencije.
Kao inspiracija za dizajn korišten je stilizirani oblik krune koji simbolički komunicira da se trenutak konzumiranja King čašice pretvara u vlastiti, kraljevski trenutak uživanja. Proizvodi sadrže sastojke isključivo vrhunske kvalitete te dolazi u čak četiri, uvijek popularna okusa – čokolada, vanilija, pistacija i karamela.
“Čak dva zlatna priznanja za King čašice još su jedna potvrda našeg kontinuiranog rada i nastojanja da, s jedne strane odgovorimo na želje i očekivanja naših potrošača, istovremeno razvijajući King brend u inovativnom i odvažnom smjeru prilikom stvaranja novih proizvoda i projekata. U same čašice uložili mnogo truda, a nagrade na IdejiX dodatna su potvrda i vjetar u leđa da i dalje na tržište stavljamo proizvode vrhunske kvalitete koje prati i vrhunski dizajn“, istaknula je Stela Ilijaš, pomoćnik direktora marketinga.
Ovo nije prvo veliko priznanje za King čašice koje su prije godinu dana okrunjene i najprestižnijom nagradom u svijetu dizajna, Red Dot Award za dizajn u kategoriji Brands & Communication design – Food design.
Foto: PR