Sendviči spadaju među najpopularniju i najčešće konzumiranu hranu na svijetu. Sinonim su za brzu, ukusnu hranu koja nas dugo drži sitima, a njihov sadržaj prilagođavamo vlastitim ukusima i željama. Mogu biti slani i slatki, topli i hladni, pripremljeni na sto različitih načina. No, sendviči su nedavno dobili još jedan neočekivani upgrade! Ovaj gastro trend stiže nam ravno iz Japana. Kreativni Japanci ne prestaju iznenađivati s novitetima i estetski savršenim zalogajima. Ovog se puta u centru pažnje našao “Fruit Sando”, odnosno, japanski voćni sendvič koji se jede za doručak ili kao popodnevni snack. Odlična je zamjena i za deserte, potrebna su samo 4 sastojka a priprema je brza, jednostavna i ne zahtijeva pečenje.
Japanski voćni sendviči
Sendvič punjen svježim voćem i šlagom, između dvije šnite kruha, na prvu zvuči kao jako neobična kulinarska kreacija. Sve dok sami ne probamo ne možemo razumjeti, poručuju Japanci. Na šnitu mekog bijelog, mliječnog kruha, u Japanu poznatog kao shokupan, namaže se deblji sloj šlaga ili kreme od mascarponea, na njega se slaže voće po izboru (mandarine, jagode, borovnice, mango, kivi) koje se ponovo premaže slojem šlaga, te se preklapa još jednom istom šnitom kruha. Važno je koristiti sezonsko, ali tvrdo voće kako bi ga mogli lijepo rezati. Što se kruha tiče poželjan je meki, mliječni kruh, idealno bez korice.
Kada se sendvič zareže dobiva se prekrasan rez koji čini ovaj sendvič posebnim i prepoznatljivim. Naravno, Japanci nisu stali na vizualno lijepom rezu, već je nastao i “tulip sandwich” hit – voće se slaže na način da kada se sendvič prereže dobivamo oblik tulipana.
Japanski voćni sendviči prodaju se u trgovinama i kafićima diljem Japana. Riječ sando japanska je kratica za sendvič, pa je tako fruit sando postao popularni naziv ovog jela. U Japanu se otvara velik broj specijaliziranih trgovina voćnih sendviča, a popularni su i u kućanstvima kao jednostavan način da roditelji nagovore djecu da pojedu voće. Iako ovaj sendvič u Japanu postoji već nekoliko godina, tek je sada stekao slavu, a populariziran je i na društvenim mrežama kao “zgodna hrana”.
Foto: Instagram