

Mirisi, okusi i energija koju šrilankanski restoran Curry Bowl donosi u središte Zagreba već su godinama neodoljivi i lokalima i turistima. Ove subote, kultna adresa proslavila je početak nove ere – otvoren je obnovljeni i prošireni restoran na adresi Tkalčićeva 42 i 44, a uz prepoznatljive začine, bilo je i puno razloga za slavlje.
Događaj nazvan Curry Bowl 2.0 bio je puno više od običnog reotvorenja, okupio je prijatelje brenda, partnere i medije, a sve je započelo zabavnim Kotthu Challengeom, natjecanjem u jedenju istoimenog popularnog uličnog jela. Najbrži natjecatelj kući je otišao s all-inclusive putovanjem na Šri Lanku i punim želucem.

10 godina Curry Bowla
Pokrenut 2015., Curry Bowl se razvio u jedno od najprepoznatljivijih gastronomskih mjesta u Zagrebu, među Zagrepčanima i turistima. Drži prvo mjesto na TripAdvisoru u kategoriji zagrebačkih restorana i ove godine obilježava desetljeće kontinuiranog uspjeha. Na samom događaju, okupljenima su se obratili osnivač i direktor Brian Senaratne te investitor Kai Bordel, bivši generalni direktor Nikea za Hrvatsku i Sloveniju, direktor Starbucksa za Njemačku i sadašnji CEO Nordseea Njemačka, podijelivši nekoliko važnih novosti o budućnosti brenda.

Prva franšizna lokacija na Ljubljanici
Prva franšizna lokacija Curry Bowla otvorit će se ovog ljeta na Ljubljanici, na zapadu Zagreba. Novi restoran vodit će Sven Piljek i Marijan Rohrbacher, prvi franšizni partneri Curry Bowla. Piljek i Rohrbacher istaknuli su sveobuhvatnu podršku koju su dobili, od financiranja i traženja lokacije, preko zapošljavanja osoblja sa Šri Lanke, do potpune podrške u brendiranju, dizajnu i standardima poslovanja.
“Izuzetno smo uzbuđeni što donosimo Curry Bowl na zapad Zagreba. Imali smo sjajnu podršku od Briana i cijelog njegovog tima. Od pronalaska idealne lokacije do izgradnje pravog tima, vjerujemo da će ovo biti živo novo mjesto za autentičnu šrilankansku kuhinju. Ništa od ovoga ne bi bilo moguće bez podrške i vodstva koje je Brian pružao od prvog dana – bio je uz nas na svakom koraku. Iskreno smo zahvalni na povjerenju koje nam je ukazao. Ponosni smo što smo dio uvođenja šrilankanskih okusa u ovaj dio grada i iskreno, jedva čekamo dočekati prve goste ovog ljeta”, izjavili su Sven i Marijan.
Senaratne je najavio i planove za treću lokaciju Curry Bowla, koja bi se trebala otvoriti do kraja godine. Točna lokacija zasad nije javno objavljena zbog NDA-a, no opisao ju je kao “dobro poznatu“ adresu u Zagrebu.


Novi izgled za novu eru
Nova vizualna komunikacija brenda, predstavljena na događaju, razvijena je u suradnji s nagrađivanim dizajn studijem Šesnić&Turković, koji slovi za jedan od najboljih u Hrvatskoj. Novi logo i dizajnerski sustav osmišljeni su kako bi brend bio pristupačniji i lakše skalabilan, posebno s obzirom na planove za franšizno širenje, ali uz zadržavanje suptilnih elemenata originalnog identiteta.
„Rebranding Curry Bowla donosi svjež, suvremen vizualni identitet koji zadržava prepoznatljivost brenda. Novi dizajn pojednostavljuje komunikaciju i koristi profinjeniji vizualni jezik, usklađen s planovima širenja na nova tržišta kroz franšizu. Time se Curry Bowl pozicionira kao moderan međunarodni brend sa šrilankanskim korijenima, izvan uobičajenih okvira tradicionalne ‘etno’ estetike”, riječi su Marka Šesnića, partnera iz studija Šesnić&Turković.

Zašto Curry Bowl 2.0?
Senaratne je objasnio da naziv eventa odražava potpunu unutarnju promjenu koja obuhvaća dizajn, operativne procese, tehnologiju i širenje.
„Možda zvuči kao klišej, ali ovo je za nas transformacija, nova era branda” rekao je. „Nakon 13 godina rada u Microsoftu, naučio sam koliko pametno i etično korištenje tehnologije može promijeniti cijele industrije. Taj pristup sada unosimo u ugostiteljstvo, s fokusom na bolje poslovanje i kvalitetnije iskustvo gostiju.”
U sklopu te interne Curry Bowl 2.0 inicijative, tim je implementirao nekoliko tehnoloških rješenja u suradnji s partnerima:
• Integrirani Remaris POS sustav s prikazom u kuhinji i mobilnim POS-om, za učinkovitiji rad fronta i kuhinje koje su na dvije odvojene lokacije
• Digitalizacija HACCP sustava u suradnji s poznatom hrvatskom IT firmom, za jednostavnije praćenje operativnih procedura i usklađenost sa sigurnosnim standardima u radu s hranom
• Digitalna kartica vjernosti dostupna putem Google Walleta i Apple Paya – uključuje besplatan rođendanski obrok, stalni popust i digitalno skupljanje žigova
„Odaziv na naš program vjernosti je odličan,” rekao je Senaratne.
„Jednostavan je za korištenje i u potpunosti mobilan, baš onako kako gosti žele.”

Vizija Curry Bowla je jasna: širenje diljem Europe uz zadržavanje autentičnosti i povjerenja gostiju stečenog tijekom posljednjih deset godina. Tvrtka aktivno traži nove franšizne partnere u Hrvatskoj i regiji te poziva sve zainteresirane poduzetnike da se jave. Za više informacija o franšiznim opcijama, javite se na: franchise@srilankancurrybowl.com ili putem službenih kanala Curry Bowla.
Foto: PR