Biste li stajali u redu da kupite cimet rolice? Gdje god da njemačka tvrtka Cinnamood otvori poslovnicu, redovi su neizbježni. Tako je i u trgovini na bečkoj Mariahilfer Straße, koja je otvorena od 4. studenoga. Nije ni čudo, trgovina izgleda kao pravi slatki raj (ili prava Instagram špilja), a izbor rolica je uistinu raznovrstan.
Iza popularne tvrtke Cinnamood stoje Anna Schlecht i Luca Breuer koji su tek početkom prošle godine otvorili prvu trgovinu u Kölnu. Ideja je nastala tijekom pandemije kada su kod kuće (kao i većina stanovništva u lockdownu) počeli pripremati banana bread i cimet rolice. Od početka je Cinnamood planiran kao franšiza i taj je plan uspio. Krenulo je toliko dobro da su odmah nakon otvaranja u Kölnu krenuli s otvaranjem drugih trgovina, a uskoro će imati 50 lokacija samo u Njemačkoj.
U Austriji je za sada samo jedna, upravo ova spomenuta u Beču. Uspjeh njemačke tvrtke najvećim je dijelom rezultat hypea koji se stvorio na društvenim mrežama. Jednima je pompa oko “Insta proizvoda” neshvatljiva, ali drugi obožavaju “prozračno, mekano” tijesto kao i specijalitete poput Bueno rolice.
Ostani u korak
s trendovima
Prijavi se na Journal newsletter.
Cinnamood karakteriziraju neobične rolice i kreativnost u pripremi. Uz klasične cimet rolice, tu su i one s okusom jabuke, kokosa, tiramisua, s Bueno i Oreo kremom, rolice sa slanom karamelom, voćne rolice, rolice od mrkve, a vrlo su popularne i rolice s pistacijama. Cijene se kreću od 4,50 do 5,50 eura po komadu.
Foto: Instagram (@cinnamood_wien)