Prvi smo ušli u novi Bread Club, a vlasnici su nam otkrili sve o kul konceptu i sljedećim lokacijama
Bread Club, sourdough pekara koja osvaja srca Zagrepčana još od 2019. godine, za sve nas spremila je veliko iznenađenje! Već su neko vrijeme kuhali i pekli planove, a sada je njihov novi proizvod tu – sutra, u srijedu 23. listopada, otvara se nova Bread Club poslovnica, sasvim drugačija od svih do sada!
Bread Club poslovnicom u Ilici 203 predstavlja novi koncept poslovnica, s drugačijim dizajnom, vizualnim identitetom, ali i novom ponudom. U novom Bread Clubu može se doručkovati, hrana i piće poslužuju su u prekrasnom, posebno dizajniranom posuđu hrvatskog brenda Inker, a arhitektica Anja Gospodnetić i dizajner Ante Begić zaslužni su za čaroban prostor, vizualni identitet i svaki detalj kojim Bread Club odiše.
Prije otvaranja, posjetile smo novu poslovnicu te s vlasnicima, Anamarijom Zajec Palić, Zrinkom Zajec, Andrijom Pernarom i Darkom Kušićem, porazgovarale o novom konceptu i ponudi, ali i poslovanju, najvećim greškama i uspjesima te planovima za širenje unutar i izvan Hrvatske. Saznali smo i koji proizvod jedva čekaju lansirati te koliko novih poslovnica već sada imaju u planu. Još jedna poslovnica u centru grada svoja će vrata otvoriti vrlo brzo, a za ostale – stay tuned.
Poslovni put čine izazovi, uspjesi i greške
Bread Club je u Hrvatskoj sinonim za vrhunske artisan pekarne – kako je sve počelo? Kako ste došli na ideju o pokretanju pekarna i kako ste u početku zamišljali da će izgledati vaš poslovni put?
Bread Club je započeo kao zajednička ideja Andrije Pernara, Darka Kušića, Anamarie Palić i Zrinke Zajec. Spojili smo ljubav prema pekarstvu i želju da u Zagrebu ponudimo kruh od prirodnog kvasca, da slatki asortiman bude isključivo rađen s maslacem i da sve kreme budu domaće, a ne kupovne. Nakon pronalaska prostora na Trešnjevci, 2019. smo otvorili prvu pekaru.
Vjerujemo da je uspjeh Bread Cluba premašio sva moguća očekivanja i maštanja. Koji su bili najveći izazovi u poslovanju?
Jedan od najvećih izazova bilo je održavanje dosljedne kvalitete proizvoda, što zahtijeva stalan nadzor fermentacije i procesa pripreme, posebice jer ga radimo isključivo s prirodnim kvascem. Širenje poslovanja, kao i povećanje troškova i sirovina, predstavljali su dodatne poteškoće, no uvijek smo nastojali zadržati pristupačne cijene, a da ne izgubimo na kvaliteti.
Vodite velik broj pekarna s proizvodima čija kvaliteta kontinuirano ostaje na nivou (a stalno se kreiraju i uvode novi proizvodi). Što je po vama najbitnije za uspješno širenje poslovanja?
Uspješno širenje poslovanja temelji se na strogom poštivanju visokih standarda u kvaliteti proizvoda, stalnom učenju i stvaranju odličnog tima zaposlenika koji stoji iza Bread Cluba.
Rekli bismo da su neki vaši proizvodi svojevrsni klasici kada je riječ o gastronomskoj ponudi Zagreba. Svi znaju za vašu focacciu, kroasan s bademima ili pak cruffin s pistacijom. Čim izbacite novi proizvod, svi mediji prenose vijest, a cijeli grad pohrli do najbliže poslovnice. Kako vi danas gledate na uspjeh? Kada biste se mogli vratiti na početak, biste li išta značajno mijenjali sa strane poslovanja?
Imamo osjećaj da smo još uvijek na početku.
Tko brine o marketingu Bread Cluba – na čemu je fokus, društvenim mrežama ili pak “word of mouth” metodi reklamiranja? Pratite li i mjerite koliko što utječe na uspjeh?
Što smatrate svojim najvećim greškama, a što najvećim uspjesima? Jesu li se neke greške pokazale kao korisne i u konačnici dobro utjecale na rast biznisa?
Bread Club i izvan Hrvatske?
Vidimo da su artisan pekarne posljednjih godina hit u cijelom svijetu. Kako Bread Club kotira na europskoj/svjetskoj mapi najboljih pekarna?
Interes za naše proizvode raste, kako regionalno, tako i globalno.
Imate li u planu širenje izvan Zagreba, izvan Hrvatske?
Planiramo otvaranje pekarnica u Zagrebu i Zagrebačkoj županiji. U drugoj fazi poslovanja planiramo širenje izvan Zagreba, s potencijalnim ulaskom na međunarodno tržište.
Novi koncept, redizajn i ponuda doručaka
Čini se da je 2024. godina za Bread Club imala velike planove. Izašla je predivna knjiga Starter koja je doživjela velik uspjeh, a sada se otvara prva poslovnica koja uključuje redizajn i novu ponudu. Recite nam nešto o novom konceptu, uređenju prostora i ideji iza svega.
Osim ponude standardnih proizvoda i sezonskih noviteta, tu su i doručak i novi napici. Što nas sve točno čeka u novom Bread Clubu?
O razvoju recepata i proizvodu koji jedva čekaju lansirati..
Kako planirate nove recepte? Pratite li mijene na svjetskoj trending listi ili kreirate nove proizvode “po svom”?
Zanatsko pekarstvo je jako brzo definiralo dosta proizvoda koji su neizbježni, pa ih svaka pekarnica napravi po svom šmeku. Ostatak ponude nastojimo pratiti kroz sezonu i malo drugačiju interpretaciju starih recepata npr. nedavno smo izbacili buhtle sa džemom od šljiva.
Kada biste morali odabrati svoj najdraži proizvod, koji bi to bio? Postoji li neki proizvod koji jedva čekate lansirati?
Koliko dugo se razvija jedan novi recept? Kako izgleda faza testiranja novog proizvoda?
U pripremi imamo jedan kolač čiji smo recept dobili od prijatelja, vlasnika pekarnice Pain D’avignon iz New Yorka. Kolač se sastoji se od kukuruznog brašna, meda, limuna i maslinovog ulja – nešto kao slatka proja, ekstra mekano i sočno.
Planovi za budućnost
Kakvi su planovi za dalje – maštate li ili radite na nekim novim pothvatima i projektima za Bread Club?
Do kraja 2024. godine planiramo otvoriti još tri nove poslovnice, a dodatnih pet planiramo za razdoblje 2025./2026. godine.
Osim ekspanzije poslovnica, posvećeni smo i razvoju novih proizvoda, u čemu uvijek eksperimentiramo s različitim tehnikama i sastojcima. Trenutno pripremamo niz inovativnih recepata koji će, uvjereni smo, oduševiti naše vjerne kupce. Iako ćemo detalje o tim novitetima otkriti kasnije, možemo samo reći da se ljubitelji slatkih delicija imaju čemu veseliti. Naša kreativnost u stvaranju novih proizvoda uvijek je bila jedan od ključnih faktora koji nas pokreće, pa možete očekivati još mnogo slatkih iznenađenja u godinama koje dolaze!
Foto: Sanja Jagatić
Dodatne informacije
Adresa: Ilica 203, Zagreb
Radno vrijeme: pon-pet 07:00-20:00, sub 08:00-15:00
Instagram: Bread Club