

Marina je snove ostvarila u Francuskoj pa posao pokrenula u Zagrebu: Priča o Bisou Bisou slasticama
U svijetu slastica, gdje se tradicija susreće s modernim pristupom, Marina Levak pronašla je svoj jedinstveni put. Ova 28-godišnja slastičarka iz zagorskog mjestašca Lobora, vlasnica je brenda Bisou Bisou, čiji francuski deserti osvajaju Zagreb. Estetski su privlačni i isto tako ukusni te, prema našem mišljenju, svakako sjajan izbor za uskrsni stol. Ispitali smo sve – kako nastaju ove delicije, što je sve u ponudi, a zanimala nas je i Marinina poslovna priča – kako se otisnula u poduzetničke vode i izgradila ovaj slatki brend, koji u prijevodu s francuskog znači poljubac.


Za slastičarstvo često kažem da se ono odlučilo za mene. Nisam oduvijek znala čime se želim baviti, to mi je došlo krajem srednje škole, ali sam oduvijek znala da bez obzira što radim u životu, svakim danom želim biti sve bolja i od sebe želim dati samo najbolje, započinje tako Marina svoju priču.


Velika prekretnica
Nakon što je shvatila da želi svoj talent pretvoriti u karijeru, upisala je Institut Kul In u Sisku 2018. godine. Kako bi pokrila troškove školovanja, radila je sezonske poslove i sama financirala svoje obrazovanje. Istovremeno je stjecala iskustvo radeći u renomiranim zagrebačkim slastičarnicama Butik Torti i Vis à Vis by Vincek, a u Vinceku se zadržala više od pet godina.
Veliku prekretnicu u njenom životu donijela je 2019. godina, kada je osvojila prestižnu stipendiju Raise the Bar i dobila priliku usavršavati se u jednoj od najpoznatijih slastičarskih škola – École Ducasse u Francuskoj, nedaleko od Lyona. Ističe da je prva Hrvatica koja je dobila tu priliku u spomenutoj francuskoj školi, a osvajanje stipendije pomoglo joj je na više načina – ne samo da je stekla nova znanja i usavršila tehniku izrade francuskih slastica, već je i upoznala brojne kolege iz cijelog svijeta.

Slatki poljubac
Po povratku u Hrvatsku radila je u poznatim zagrebačkim slastičarnicama, ali je oduvijek sanjala o nečem vlastitom. Iako je isprva planirala odmah otvoriti slastičarnicu, odlučila je ipak krenuti postupno i izgraditi brend korak po korak. Tako je krajem 2023. godine, nakon dugog planiranja i usklađivanja detalja, pokrenula Bisou Bisou, mali brend koji je već stekao vjerne obožavatelje. Iako nema fizičku slastičarnicu, njeni kolači dostupni su isključivo putem narudžbi i dostave.


Ostani u korak
s trendovima
Prijavi se na Journal newsletter.
Želim da moje slastice pričaju priču, da budu kombinacija estetike i vrhunskih okusa. Sve radim sama – od osmišljavanja recepata, pripreme do finalnog izgleda kolača. Važno mi je da su moji kolači nježni, prozračni i da svaki zalogaj donosi nešto novo, kaže Marina.

Što je sve u ponudi?
U Bisou Bisou ponudi nalaze se unikatni mousse kolači, torte i macaronsi, a Marina voli eksperimentirati s neobičnim kombinacijama okusa. Njeni najtraženiji deserti uključuju tortu od lješnjaka i čokolade, cheesecake s marcipanom i jagodama, spoj višnje i pistacija, kao i kolače s bijelom čokoladom, kokosom i malinama. Za ljubitelje osvježavajućih nota, tu su i slastice s The Artisan ginom i jagodama.
Posebnu pažnju pridaje sezonskim ponudama – tako je za proljeće osmislila Bisou box, ekskluzivnu kutiju koja sadrži šest različitih mini kolača, dok će za Uskrs kupci moći uživati u bogatoj ponudi macaronsa, prhkih keksa i posebnih uskrsnih torti. Narudžbe su već otvorene, a moguće ih je napraviti do 14. travnja preko Instagram profila @bisou_bisoucakes ili broja 099 866 4333.


Marinina priča inspiracija je svima koji žele pretvoriti strast u posao, a svaki zalogaj Bisou Bisou kolača priča priču o ljubavi, predanosti i beskompromisnoj kvaliteti. U planu joj je imati slastičarnicu u kojoj će ljudi moći preuzeti svoje narudžbe, ali za sada ih šalje isključivo dostavom. Vjerujemo kako će se i taj san uskoro ostvariti.
Foto: Sanja Jagatić, privatni album