Godinama je zagrebačka Medulićeva ulica bila samo prolaz prema Ilici i Britancu. Kroz nju smo vozili ili šetali bez da bi podizali pogled. No, posljednjih nekoliko dana sva pažnja usmjerena je prema velikom staklenom izlogu koji se proteže duž cijele zgrade na broju 12, a s kojim smo dobili novi pogled u svijet dizajna, interijera i u kojem ćemo otkrivati zanimljive vinske destinacije i priče.
Svijet dizajna i vina
Pravo je ovo osvježenje koje Medulićevoj daje novi život. A’more i Pupitres dva su imena koja dominiraju izlogom koji priča jednu posebnu priču o prijateljstvu i novim počecima. Amore je lifestyle boutique, trgovina namještaja, dekora za dom i za sve ljubitelje dizajna, dok je Pupitres boutique vinske kulture. Ovaj brend itekako je poznat brojnim ljubiteljima vina koji su prošli vinske radionice Jelene Šimić Valentić.
No, i kreatoricu A’more priče Sanju Gregorius znaju mnogi kao vlasnicu nekadašnjeg, jednog od najboljih zagrebačkih restorana Apetit City te kreatoricu gastro trendova posljednjih dvadesetak godina u Hrvatskoj. Dublji pogled kroz veliki izlog, te ulazak u sam prostor od gotovo 200 m2 uvodi nas u jedan novi svijet. Ulazak u ovaj prostor oduševljava na prvu.
Raznoliki sadržaj
„Namjena prostora je multifunkcionalna te je stoga i pristup projektiranju bio takav da je trebalo zadovoljiti i objediniti prodajno – izložbenu, ugostiteljsku i servisnu funkciju. Prije svega to je razvidno u izboru podne obloge. Upotrijebila sam isti materijal, specifičnu vrstu tapisona, u dvije različite boje; cognac i crnoj, te tako jednostavno diferencirala zone!“ – otkriva arhitektica Vlatka Čižmić, zaslužna za uređenje interijera.
Na spoju obloge situiran je šank od smeđe staklene opeke koja servisira ugostiteljski dio, ali je i vizualna barijera između prostora.„Jezgru, unutrašnji plašt prostora kontinuirano sam obuhvatila drvenim, custom made, elementima u boji oraha, na kojima su situirani utilitarni i izložbeni predmeti. Kutna, voluminozna staklena stijena iznimno komunicira s ulicom, te prolaznicima otkriva raznoliki sadržaj interijera!“
Kreativan prostor
Arhitektonska rasvjeta u ovom prostoru je neutralna i u cijelom interijeru je uniformirana, dok je dekorativna rasvjeta prilagođena namjeni pojedinih zona i dio je ponude A’morea. Materijali su pak prirodni, tonovi zagasiti, nenametljivi, kako bi naglasak bio na izloženim predmetima
Sanjina dugogodišnja ljubav prema dizajnu i estetici sada je manifestirana kroz A’more lifestyle boutique, gdje je stvorila kreativan i nadahnjujući prostor. „Proizvodi koji se nalaze u trgovini odražavaju osobnost mladih dizajnera diljem svijeta, a mene su oduševili i inspirirali da kreiram atraktivnu paletu artikala koji su neodoljivi, karakterni, veselih boja, korisni i koji svaki dom čine posebnijim!“ – podijelila je Sanja. To su proizvodi koji privlače pažnju i donose kreativnost. Svatko tko zakorači u A’more lifestyle boutique osjećat će neodoljivu želju da te proizvode integrira u svoj dom, a oni će postati neizostavan dio njihovog osobnog prostora.
Ostani u korak
s trendovima
Prijavi se na Journal newsletter.
Osvježite se uz čašu vina
Suradnja dvije kreativke nastala je spontano kada su na nagovor prijateljice došle vidjeti prostor u kojem su odmah vidjele skriveni potencijal i idealnu priliku da svoje ideje uklope u zajednički koncept. Ideja i koncept su takvi da se klijenti nakon obilaska i kupovine u trgovini mogu osvježiti i opustiti uz čašu vina u Pupitresu. Više od 70 tisuća vinskih entuzijasta prošlo je vinske škole i radionice Pupitres koji ove godine slavi 10. godišnjicu. Ime pupitres dolazi od francuske riječi pupitr koje znači stol za učenje, a u vinskom svijetu poznato je po konstruiranom stolu u obliku slova A s rupama gdje stavljamo boce od šampanjaca.
Večeri ispunjene tematskim radionicama
„Oduvijek sam voljela šampanjce jer svojom aromom donose toliko toga – mirise djetinjstva, brioša , netom pečenog kruha, toplinu doma i obitelji. Pupitres ima 60 sjedećih mjesta, ali je uz to prilagodljiv potrebama klijenata i evenata. U cijeli prostor, koji obuhvaća i A’more i Pupitres stane do 200-tinjak ljudi. Prijepodne će klijenti moći popiti kavu, talijanskog brenda iz Padove, cijeđeni sok ili pojesti zanimljiv zalogaj. Vinska karta će biti dinamična te kreirana u trenutnoj inspiraciji, što je najljepši posao svakog sommeliera. Večeri će pak biti ispunjene vinima te raznim tematskim radionicama pod okriljem Pupitresa!“ – otkrila je Jelena Šimić Valentić.
Dva brenda A’more i Pupitres zajedno čine novu destinaciju koju ćemo rado posjećivati, u njoj se inspirirati, ali i stvarati nove uspomene.
Foto: Filip Popović