FMCG Summit Zagreb predstavlja najveće godišnje okupljanje FMCG industrije u Hrvatskoj. Kao centralni događaj u trgovini, pod pokroviteljstvom vodećih trgovačkih lanaca u zemlji, ovaj summit okuplja cijeli sektor robe široke potrošnje i pratećih industrija na jednom mjestu.
Domaći, regionalni i svjetski stručnjaci sastaju se na FMCG Summitu kako bi dijelili svoja iskustva, uvide i savjete. Cilj je prenijeti znanje i prakse koje će sudionici moći primijeniti u narednom razdoblju kako bi stekli prednost u odnosu na konkurenciju.
FMCG Summit Zagreb
Fokus ovogodišnjeg FMCG Summita su tri ključne teme: Promocije i cijene na policama, Izvoz te Budućnost trgovine u Hrvatskoj.
Više o tome reći će vam stručnjaci: Mladen Kožić (Consumer Panel Services, GfK) koji će odgovoriti na pitanje Kuda dalje? i objasniti Značaj promocije proizvoda i trgovačkih robnih marki, Kristijan Matijašević (Managing Director, Abnormal agency) koji je za vas pripremio predavanje pod nazivom Imamo li pravi proizvod po pravoj cijeni na pravome mjestu? te već dobro poznat međunarodni retail analitičar Sebastian Rennack, stručnjak za maloprodaju koji će objasniti važnost praktičnosti i pozicija trgovina u svom predavanju Convenience and proximity are new mantra!
Ostani u korak
s trendovima
Prijavi se na Journal newsletter.
Predavanja regionalnih i stranih stručnjaka
Iz Beograda stiže Ljubica Vukčević (Head of Data Analytics and Insight, Direct Media United Solutions) i donosi zanimljivo predavanje o ubrzanom razvoju tehnologije u medijima, Technology and Consumer Dynamics Reshaping Media Landscape.
Nizozemski stručnjak za maloprodaju Hans Eysink Smeets jedan je od vodećih svjetskih maloprodajnih konzultanata. Njegova prezentacija Proximity Discount Retail kao međunarodni trend: Pogled u budućnost dijeli uvide u razvoj diskontnih prodavaonica u urbanim sredinama.
Iz DS Smitha Hrvatska i BiH, vodeće tvrtke za proizvodnju ambalaže od valovitog kartona, dolaze nam Sofija Milić, direktorica prodaje, marketinga i dizajna i Ivana Gašparić Šimonek, direktorica marketinga i internih komunikacija i najavljuju Revoluciju u ambalaži: Nove tehnologije koje mijenjaju industriju.
Early bird prijave su krenule
Naravno, kao i svake godine, u pripremi je i panel rasprava sa stručnjacima retail industrije, čija imena će organizatori tek otkriti.
Očekuju vas, naravno, i bogat sponzorski prostor, goodie bags, odlične prilike za kvalitetan networking, ali i vrijedne nagrade.
Prijave su otvorene, a prijaviti se možete klikom na poveznicu. Early bird prijave vrijede do 11. listopada 2024. stoga požurite i na vrijeme osigurajte svoje mjesto na središnjem trgovačkom događaju u Hrvatskoj. Sve infomacije o konferenciji, govornicima, programu i sponzorima možete saznati na službenoj stranici konferencije.
Foto: PR