Ako ste u skorije vrijeme na ulicama Grada Zagreba vidjeli upečatljive ljubičasto-žute automobile s istaknutim vizualom flastera, vjerojatno niste mogli ne obratiti pozornosti. Riječ je o novoj omnichannel platformi Flaster, a upravo su istaknuti vizuali jedna od ključnih taktika kojom će se voditi u obljepljivanju svojih vozila.
Spoj ugodne vožnje i omiljenih proizvoda
Flaster je omnichannel platforma koja povezuje brendove koji žele iskoristiti sve prednosti pokretnog vanjskog oglašavanja za promociju i vozače koji su svakodnevno na cesti na užurbanim lokacijama u gradu, a žele dodatno zaraditi.
Flaster vozilima upravljat će odabrani vozači koji su svakodnevno na najposjećenijim lokacijama u gradu koji će osigurati ugodnu vožnju uz dodatni benefit brenda koji se oglašava.
Unutar automobila potrošači će moći saznati nešto više o brendu/proizvodu koji se oglašava, isprobati omiljeni proizvod ili dobiti besplatan uzorak. Na taj način Flaster želi spojiti tri glavna benefita za potrošače – upoznavanje s proizvodom, angažman potrošača i besplatno isprobavanje proizvoda.
Jedno vozilo – Jedan brend – Jedna poruka
Politika Flastera je jednostavna – jedno vozilo, jedan brend, jedna poruka. Na taj način žele osigurati uočljivost, ali i komunicirati jasnu poruku svim potrošačima.
Flaster vozila uskoro će se naći na ulicama Zagreba, a prve kampanje već su potvrđene.
Foto: PR