Društvene mreže savršeno su mjesto za promicanje novih trendova i ideja. Zahvaljujući internetu u samo nekoliko klikova povezujemo se s najudaljenijim dijelovima na svijetu. Jeste li čuli za mindfluencing? Era influencera i blogera, koja je započela unazad nekoliko godina, iz dana u dan sve više raste. Ako se na tren zapitate koliku moć imaju mladi ljudi koji na svojim profilima imaju tisuće, pa čak i milijune ‘followersa’ shvatit ćete kolika je važnost njihovog utjecaja na publiku.
Potaknuti time, blogeri su početkom ove godine kreirali #mindfluencing. Mindful influencing pokrenuli su kako bi i ‘obične’ ljude, koji nemaju dugačku listu sljedbenika, motivirali da na društvenim mrežama šire pozitivne misli i tako budu dio ove globalne promjene. Instagram, Facebook, Pinterest, ali i druge online platforme mogu biti izvor inspiracije, ali nažalost i sve češće, mjesto govora mržnje i negativnog utjecaja. Mindfluencing nije samo za utjecajne influencere, ovaj pokret nastao je s ciljem da svatko tko ih koristi shvati kakav ‘alat’ drži u rukama te da ga iskoristi na najbolji mogući način.
Mindfluencing će obilježiti 2019.
Kako se vremena i trendovi mijenjaju tako se i pravila ‘igre’ u virtualnom svijetu prilagođavaju. To su dobro prepoznali influenceri i blogeri na Instagramu. S obzirom na to da pametne telefone rijetko ispuštamo iz ruku, odlučili su 2019. pretvoriti u godinu pozitivnog utjecaja. Širenje ‘dobre energije’ nazivaju mindfluencing. Pritom se ne misli samo na one koji stvaraju sadržaj i imaju pozamašan broj prijatelja na profilu već na svakoga tko objavljuje slike, piše citate i ‘captione’..
Društvene mreže kao izvor ‘feel good’ energije
Iako se većina društvenih platformi koje koristimo ogradila i pokušala zaštiti svoje korisnike politikama sigurnosti, zbog obujma ljudi koji svakodnevno otvaraju nove profile, nažalost, to je sve teže ostvariti. Dobro je poznato da danas sve mlađe generacije sve ranije dobivaju pristup istima. Uz to dolaze i najnovije verzije pametnih telefona, stoga bi se svatko od nas treba zapitati prije postanja slike kako će ona utjecati na onoga tko ju vidi ili lajka. Također, svi su već poprilično dobro upoznati s činjenicom da virtualni svijet i filtrirane slike na Instagramu i drugim medijima nisu odraz stvarnoga života. Često su izvor tjeskobe, anksioznosti i začaranog kruga neprestanog uspoređivanja što na mentalno zdravlje ljudi, a posebno onih mlađih skupina negativno utječe.
Caption – post
U samo nekoliko dodira po ekranu uz pomoć specijalnih alata za dotjerivanje slika možemo prikazati sasvim običan događaj na potpuno iluzivan način. Ako razmislite o samom ‘captionu’ ispod slika koji nas često nasmijava, ali i rastuži, njime se šalje glasna poruka. Naravno, u tome nema ništa loše ako kreativna i umjetnička strana dolaze do izražaja i stvarate nešto što će inspirirati svakoga tko to i vidi. No, tanka je linija između dobrog i lošeg utjecaja pogotovo kada govorimo o onom ‘online’. I dok neki profile imaju iz čiste zabave, drugi ih shvaćaju poprilično ozbiljno i veliki dio vremena provode upravo na njima. Stoga bi se svatko od nas trebao pridružiti mindfluencing pokretu i tako postati dio pozitivne promjene u svijetu. Društvene mreže tako će se ponovno početi vraćati svojoj izvornoj ideji nastanka, a to je druženje, povezivanje, inspiriranje i motivacija.
Foto: Instagram