

Jeste li čuli za “dopamine outfite”? Veliki su trend, a mi vam donosimo detalje i brendove koje volimo
Postoji li ljepši osjećaj od odijevanja u kombinacije koje nas čine sretnima i samouvjerenima? Dopamin, hormon koji do mozga prenosi signale zadovoljstva i uzbuđenja, u velikoj je mjeri zaslužan je za dobro raspoloženje i sreću. Vjerujemo da nije ni potrebno objašnjavati zašto je dopamine oblačenje postalo velik trend. Ideja iza trenda “dopamine outfita” jest da odjeća i modni dodaci koje nosimo u velikoj mjeri pridonose tome kako se osjećamo.
Jarke boje i svijetli tonovi te razigrani uzorci u fokusu su ovog trenda, ali naglasak je jednako tako i na odvažnosti i pronalaženju svog stila. Kada je riječ o dječjoj odjeći, cilj je poticanje bezbrižnih trenutaka i razigranosti. Dakle, boje, uzorci i teksture koje izazivaju radost su dobrodošle, a dopamine outfiti za djecu bit će jako in u 2025. godini!
Dopamine outfiti za djecu
Nedavno smo pisali o velikom trendu u uređenju dječjih soba za 2025. godinu, koji zapravo pomno prati i trend u oblačenju. Dok polako zamire trend urednog i detaljno kombiniranog oblačenja najmlađih, pogotovo u dosadne bež nijanse – pozitivna energija, vesele boje i istraživanje od malih nogu postaje jako cool! Ljubičasta, žuta, zelena, crvena i plava boje su koje se najviše ističu u ovom trendu, no naglasak je istovremeno i na kombiniranju više boja i uzoraka.
Cilj je da se djeca osjećaju najbolje – pa neka i sami sudjeluju u odabiru svojih kombinacija!
Dječji brendovi koji vole dopamine kombinacije
Na fotografijama sve “dopamine” kombinacije izgledaju ležerno, veselo i odabrano s lakoćom. No, može biti teško pronaći takve komade u trgovinama, a onda pronaći i komade s kojima ćemo ih kombinirati. Iako većina dječjih brendova voli boje i šarenilo, pronašli smo dva brendova koji predvode ovaj dopamine trend i imaju neodoljivu odjeću!
Brendovi Bobo Choses i Boden naš su prvi izbor za dopamine outfite, no kombinacije uz malo više truda mogu odlično izgledati i s komadima iz Zare, Nexta ili H&M-a.




