Može li umjerena politička struja doći do izražaja u svijetu u kojem Trump pobjeđuje, a LePen ili Wilders vode u anketama? Odgovor na to pitanje hrvatskoj je publici u Rovinju pokušao dati Alex Braun, slavni američki strateg specijaliziran za konzalting, koji je domaćoj javnosti najpoznatiji po suradnji s SDP-om. Upravo je Braun obilježio otvorenje popularnog festivala namijenjenog tržišnim komunikacijama, Dani komunikacija, koje se održava u rovinjskom hotelu Lone. Gostovanje Alexa Brauna predstavilo je ujedno i zaokret u konceptu festivala koji sve više spaja oglašavanje s odnosima s javnošću. U tom smjeru planirani su i novi programski sadržaji koji su već prvoga dana privukli velik broj posjetitelja.
Među njima je i bilo i predavanje Vesselina Popova, direktora razvoja Centra za psihometriju iz Cambridgea. Popov je u Rovinju predstavio metodu koja je odigrala velik utjecaj u američkim predsjedničkim izborima i referendumu u Ujedinjenom Kraljevstvu, odnosno tehnologiju koja kombinira psihološke profile i podatke s društvenih mreža radi korištenja u marketinškim kampanjama.
Dani komunikacija su ove godine produljeni i s dva na tri dana, što i ne čudi previše, s obzirom na to da interes posjetitelja raste iz godine u godinu, kako zbog vrhunskog programa i predavača, tako i zbog popratnih zabavnih i kreativnih sadržaja za sve. Festival Dani komunikacija održava se od 30. ožujka do 2. travnja u hotelu Lone u Rovinju.