Festival Dani komunikacija održat će se od 12. do 15. travnja 2018. godine u Rovinju na temu sinergije tehnologije i kreativnosti. O kvaliteti programa govori i činjenica da je broj prijavljenih već odavno premašio ukupan broj prošlogodišnjih sudionika. Festival predstavlja aktualne svjetske prakse iz komunikacijske industrije. U tri dana trajanja, program će se paralelno održavati u tri dvorane. Uz 16 vrhunskih predavača koji će nastupati u glavnoj dvorani, sudionici će moći čuti i druge sadržaje, među njima prezentacije finaliste Effie natjecanja koji slavi učinkovitost kampanja, kao i finaliste natjecanja za mlade nade Young Lions Croatia. Dobre prakse i diskusije u kojima mogu sudjelovati svi posjetitelji festivala poput PPP-a, Piva poslije programa, nastavljaju se i ove godine, ali su pojačane novim formatom – debatom.
Dani komunikacija dovode predavača koji je zadužen za sreću na poslu
HURA prepoznaje važnost ulaganja u mlade stoga studentima omogućuje besplatnu kotizaciju i kreira poseban sadržaj za njihovu edukaciju, ove godine riječ je o 5 tematskih radionica. Uz selekciju vrhunskih predavanja, na Danima komunikacija bit će proglašeni najbolji oglašivači i najbolje agencije u Hrvatskoj u sklopu nacionalnih strukovnih natjecanja – Effie za učinkovitost, IdejaX za kreativnost, Mixx za digital i Young Lions Croatia za mlade talente u industriji. Jedan od predavača koje ćemo na festivalu slušati jest Alemsah Ozturk koji nosi možda najzanimljiviji titulu ikada u poslovnom svijetu – Chief Happiness Officer agencije 4129Grey. Što će nam ispričati i kako je uopće dobio tu titulu otkrio nam je u razgovoru…
1. Možete li nam reći nešto o 15 start upova u koje ste uložili? Kako ste se odlučili baš na ta ulaganja?
Nakon što sam prodao svoju agenciju počeo sam usko surađivati s poduzetnicima kao njihov mentor. Također sam se učlanio u jedno od prvih organizacija poslovnih anđela u Turskoj. Iz oba kanala i preko mojih svjetskih kontakata dobio sam prijedloge za ulaganje. Odabrao sam njih nekoliko u Turskoj i u svijetu i uložio u njih.
Mnoga moja ulaganja su u tzv tech, data i kreativnim industrijama. Posljednje u što sam uložio dolazi iz marketinških i blockchain tehnologija.
2. Možete li nam otkriti i objasniti nešto više o vašoj tituli – Chief Happiness Officer? Što Vi točno radite?
To je jedan od najtežih, no i najnagrađivanijih poslova na svijetu! Imam dvije misije – sreću i zadovoljstvo svojeg tima i sreću i zadovoljstvo klijenta. Oba zadatka zahtijevaju različite akcije, na dnevnoj bazi. No taj naslov također reflektira i našu kulturu u 4129Grey. Želimo biti drugačija agencija gdje sami donosimo odluka temeljene na zadovoljstvu, rastu i našim snovima i zato – sreća. Naša definicija sreće dolazi iz odlično napravljenog posla koji utječe na brend klijenta, no i na svijet. Tako da – kada je to i vaša vizija, stalno gurate i pomičete granice. A to znači da ste stalno zaposleni.
3. Održat ćete predavanje naslovljeno ‘How To Manage A Culture Of Creativity And Innovation’. Što gosti festivala mogu očekivati od predavanja?
Kako bi se održao kontinuirani i održivi uspjeh. trebate stvoriti i imati kulturu koja uzgaja kreativnost i inovaciju. No, stvoriti takvu kulturu je teško ako ne znate kako. što bi trebao biti pravi fokus za kreiranje takve kulture? Ljudi. Kako kreirati kulturu gdje ljudi rastu, postaju uspješni i pomiču kompaniju naprijed? To je ono o čemu ćemo na predavanju pričati. Također ćemo razgovarati i o tome kako kreirati religiju! Znatiželjni? Dođite i poslušajte!
4. Bili ste dio žirija u Cannes Lions, Golden Drum, New York Festivals, gostovali ste kao govornik na mnogim konferencijama i za mnoge organizacije kao što su TEDx i, sada, Dani komunikacija. Također ste i influencer na društvenim mrežama. Jeste li svjesni koliki utjecaj imate i koliki ostavljate? Kakav je to osjećaj?
Kada imate skoro pa 400000 followera na različitim i raznim platformama, osjećam veliku odgovornost. Najveći izazov danas jest previše sadržaja i da zapravo ne znamo koji zaslužuje našu pozornost. Tako da su nam potrebni filteri, kustosi… Mislim da influenceri imaju tu odgovornost. Svaki link koji objavim, svaka knjiga koju preporučim postane utjecajan izbor, može biti dobar ili loš. Velika je to odgovornost. Isto vrijedi i za natjecanja i nagrade jer odlučujete što je dobro i što je odlično. Uvijek se osjećam počašćeno što mi je omogućena ta prilika.
5. Kako možemo stvoriti i održati kulturu sreće na radnom mjestu? Sigurno imate neke tips&tricks za početak…
Naravno. Počnite sa psima. Psi izvanredno utječu na ljude, oko njih su opušteni i stvaraju sretniju atmosferu. Osim toga smatram da svako mjesto koje je dizajnirano s čovjekom na pameti donosi mnogo mira i sreće. No, ono što je najvažnije jest pomažete li ljudima rasti, razvijati se? Osjećaju li se ljudi bolje, da postaju boljima, samo zato što su u vašem društvu? To je najvažniji trik koji znam i koji mogu dati.