Biti influencer: Maša Zibar

Biti influencer: Maša Zibar

Jedna od najzanimljivijih i najutjecajnijih influencerica na hrvatskoj sceni, zasigurno je Maša Zibar. Riječ je o inteligentnoj, šarmantnoj djevojci s vrlo istančanim osjećajem za finu estetiku. Osim toga, Maša je pravi vulkan pokretačke energije pa stoga ne čude svi njezini izvrsni i uspješni poslovni potezi. Njezina elokventnost, znanje i spretnost u svakom poslu kojega se prihvati, prije svega je motivirajuća.

Mogli bismo reći i da je Maša prava sretnica jer je svoj hobi, ljubav prema make upu, njezi, moderni impuls ostrašćenosti prema društvenim mrežama i bogat osobni fond opće kulture pretočila u posao. I to vrlo unosan.

Prvo nas je osvojila svojim kućnim make up stolićem koji izgleda kao iz snova svake djevojčice, a potom nas je pustila u svoj svijet, upoznala s ljudima koje voli i koji je okružuju, podijelila s nama mišljenje o aktualnim društvenim temama, a pogotovo kada je riječ o beauty novitetima.

Njezin Instagram profil i YouTube kanal prati oko 90 000 ljudi, a svojim pričama Maša ne prestaje unositi radost u virtualni svijet.

Ovo su samo neki od razloga zašto smo pročavrljali s Mašom u ugodnom ambijentu Hotela Capital Amadria u Zagrebu uz kavu i kolačiće. Uživali smo u svakoj sekundi, a u nastavku pročitajte i zašto.

1.Prije nekoliko godina započela si svoju karijeru u virtualnom svijetu. Sve je krenulo kao vrlo simpatična priča o beauty savjetima. Što te motiviralo da uploviš u vlogerske vode?

Moja karijera u virtualnom svijetu je započela prije šest godina. Krenulo je s jednostavnim beauty savjetima. Surfajući YouTube-om sam otkrila beauty vlogerice koje su davale jednostavne savjete uz koje sam se ja naučila šminkati. Pratila sam svaki njihov korak i uživala u videima. Shvatila sam kako kod nas nema beauty blogerica koje snimaju videe i na jednostavan način pokazuju korak po korak šminkanja. Tako sam se ja odlučila pokrenuti svoj YouTube kanal Mashin’theBeauty.

2. Kako izgleda content koji kreiraš i koji iz dana u dan privlači sve više pratitelja?

Krenula sam s beauty videima, a kasnije sam to proširila i na vlogove. Vlog dolazi od riječi video blog, odnosno dokumentiranje svog života. Video dnevnik ili video blog je video u kojem sam snimala dijelove svog života. Svoju publiku sam polako uvodila u svoj običan život jer sam im htjela pokazati kakva sam privatno. To su odlično prihvatili. Danas se zapravo nazivam lifestyle vlogericom jer osim beauty savjeta oni danas mogu vidjeti tko je moja obitelj, prijatelji, gdje izlazim, kako živim i tko sam zapravo prava ja. Volim putovati pa je i to jedna od tema koju pokrivam na svom instagramu @mashinthebeauty kao i na YouTube kanalu.

3. Tko su tvoji pratitelji? Kakva publika te najviše voli?

Najviše me prate djevojke i to 70% njih. Većina ih ima od 18 do 35 godina.

4. Što znači biti influencerica u Hrvatskoj?

Mnoge influencerice se plaše te riječi, no meni zapravo i odgovara. Ja zaista utječem na tuđe živote, njihove odabire kod makeup-a, prehrane, kozmetike, odjeće ili načina života. Dobivam svakodnevne poruke da inspriram mnoge od njih, šalju mi fotografije makeup-a koje sam preporučila ili posjete mjesto koje sam preporučila. Prekrasan je to osjećaj ali i velika odgovornost. Ja sam zapravo obična osoba koja uživa u kozmetici, životu, smimanju i produkciji videa i fotografija. Mi smo nova vrsta medija, baš kao portali, novine ili televizija koji rade iste te stvari ali na drugačiji način. Posebni smo jer se ljudi mogu puno jače poistovjetiti sa osobom koja je poput njih. Pokazujemo na fotografiji ili videu kako zapravo funkcionira neki proizvod bez prodavanja magle.

5. Kako izgleda tvoj radni dan?

Ja sam jutarnji tip osobe tako da moj radni dan počinje oko 08:00h s mailovima, dogovorima ili sastancima. Kroz dan snimam ili fotografiram. Predvečer montiram ili idem na event. Svaki dan je poptuno drugačiji i zato obožavam svoj posao. Shvatila sam da ne mogu raditi posao od 08:00-!6:00h. To me ne ispunjava kao osobu i na taj način ne mogu dati niti živiti svoj puni potencijal.

6. Vloganje i Instagram foto priče donijele su ti klijente vrlo cijenjene na globalnom tržištu. Koji je put koji si morala prijeći da bi te danas doslovno sami zvali predstavnici beauty brendova, gadgeta i sl.?

Na početku su mi slali proizvode kao kompenzaciju i bila sam prezahvalna na tome. Kako su godine prolazile, moj kredibilitet kod publike je rastao i shvatila sam da od toga mogu napraviti posao. Ulagala sam jako puno vremena u svoj posao, kamere, laptope, programe za montiranje i sve dodatne tehničke stvari koje su potrebne da isporučim svojoj publici ali i klijentu iznimno kvalitetan proizvod. Sve radim sama i ulažem puno vremena kako bih se usavršila u svakom segmentu svog posla.

7. Jedna si od začetnica JoomBoosa, no danas si samostalna Influencerica? Koliko dugo si potpuno sama na tržištu? Pretpostavljam da je trebalo dosta hrabrosti za ovaj potez?

Moja karijera je započela na Fakultetu političkih znanosti, smjer novinatsvo kada sam se zaposlila na radiju. Tamo sam ostala šest godina, kada me šef JoomBoosa pozvao da kao producent zajedno s njim radim na tom projektu. Tamo sam ostala dvije godine kada sam shvatila da je vrijeme da postanem samostalan influencer. Oduvijek je to u meni tinjalo ali nisam si mogla zamisliti da se od toga može živjeti. Svoj obrt sam otvorila 2017. u 12 mjesecu. Od tada živim svoj dugogodišnji san.

8. Digitalni svijet prepun je mijena i neprestalno se nadograđuje. Potrebno je držati korak s novim trendovima i uvijek biti zanimljiv i atraktivan. Na koji način se usavršavaš i kako planiraš sljedeće korake?

Bitno je stalno se prilagođavati tržištu i pratiti trendove. Imam osjećaj da na influencere svi gledaju kao nešto kratkoročno. Ja kao influencer postojim već šest godina i mislim da je još duga karijera ispred mene. Bitno je stalno ulagati u sebe, razvijati nove projekte i ulagati u kontent. Najbitnije je čitati komentare svoje publike jer po njima vidiš što tvoja publika voli i želi gledati. Tako sam prošle godine razvila svoj projekt ‘’YouTubastičan SHOW’’ u kojem sam uplovila u voditeljske vode kroz YouTube. U prvoj sezoni imala sam pet celebritija koje sam predstavila svoj publici na malo drugačiji načion koji još nigdje nije prikazan. Publici se to jako svidjelo i ove godine planiram snimiti drugu sezonu. Angažirala sam i snimatelja Roberta Halamana koji je postao sada i dio mog tima.

9. S obzirom na tvoje iskustvo kada su u pitanju beauty proizvodi, tehnike i cjelokupna filozofija usmjerena na njegu i uljepšavanje, koje bi proizvode izdvojila kao najdraže?  

Obožavam highlightere. Luda sam za njima i stalno volim isprobavati nešto novo. Zaljubljena sam u Mac-ov Soft&Gentle i mislim da je jedan od najboljih highlightera. Super mi je i od Illamasque transparentni puder koji prekrasno matira lice i ne ostavljali praškasti trag na licu. Kreme za tijelo su moja posebna slabost. Imam ih u svim oblicima, teksturama i mirisima. Jedan od omiljenih mi je od Kiehlsa- Creme de Corps Soy Milk & Honey Whipped Body Butter

10. Koje proizvode uvijek nosiš sa sobom na putovanje?

Jako mi je bitno da sa sobom ponesem cijelu njegu za lice. Jedna od stvari su maramice sa skidanje za šminke. Volim ih jer su vrlo praktične i super čiste lice. Gel za pranje lica kao i kvalitetnu hidratantnu kremu uvijek ponesem sa sobom.

11. A bez čega nikada ne izlaziš iz kuće?

Labelo, žvake, malo ogledalo i ruž koji sam planirala taj dan nositi. Kamera i mobitel su također stvari bez kojih ne izlazim.

12. Koji beauty savjet ti je najdraži i uvijek ga podijeliš s prijateljicama?

Prije nanošenja tekućeg pudera najbitnije je pripremiti lice. Očistiti ga sa micelarnom vodicom ili gelom za čišćenje šminke. Nakon toga nanesem okoločnu kremu i hidratantnu kremu. Također ne preskačem primer za lice. Beauty blender iliti spužvica za lice koju pretkodno navlažim neusporedivo bolje nanosi tekući puder na lice od obične četkice.

13. Što si sve pripremila za 2019. godinu? Kakvi su planovi pred tobom?

Kao što sam ranije spomenula planiram snimati drugu sezonu YouTubastičnog show-a, svoj Instagram dizati na kvalitetniju razinu i pronalaziti nove teme i inspiraciju iz svakodnevnog života. Vidjet ćemo kako će se stvari i trendovi razvijati. Jako mi je bitno da uživam u cijelom procesu. Voljela bih s klijentima stvarati nove godišnje projekte koji još nisu viđeni u Hrvatskoj.

Foto: Sanja Jagatić

Učitati još
Zatvori