Jedna od panelistica na festivalu Cannes Lions
Danas je Rebecca Minkoff jedna od najvećih svjetskih dizajnerica i vlasnica istoimenog brenda s raznolikom paletom proizvoda; odjeće, torbi, obuće, nakita i drugih modnih dodataka, uključujući i one za muškarce pod imenom Uri Minkoff. Njen brend je industrijski lider s pristupačnijim dizajnerskim torbicama, obućom i odjećom razigranog i suptilnog dizajna. Dizajnerski proizvodi brenda Rebecce Minkoff mogu se naći u garderobama mladih žena i slavnih osoba diljem svijeta.
Rebecca Minkoff je sudjelovala u nekoliko panela i aktivnosti na Cannes Lionsu, najvećem svjetskom festivalu za kreativnu i marketinšku komunikacijsku industriju koji se održao u Cannesu u lipnju 2018.
Rebecca Minkoff
Internet je mjesto gdje žene puno manje govore o brendovima i mnogo više o sebi, a Rebecca Minkoff je rano prepoznala ovu dinamiku. Umjesto da ulaže velike budžete u tradicionalno oglašavanje, brend je uložio u izgradnju svojih fizičkih trgovina u kojima je poseban naglasak na interakciji brenda s klijentima. Brend na poseban način gradi partnerstvo s mikro influencerima na Instagramu i gradi mrežu zajednica. Usredotočuje se na korištenje podataka kao batlera, a ne stalkera, da bi se osiguralo vrhunskog iskustvo korisnika. Kroz ove akcije, Rebecca Minkoff stvara sve veći kulturni klub gdje su svi dobrodošli.
Rebecca je govorila i o tome kako njezin brand uspješno radi s profilom svoje publike, kako je savladao umjetnost dijaloga i povezivanja u stilu najboljih prijatelja te se kontinuirano nastavlja razvijati kroz svoju zajednicu.
Rebecca Minkoff je sudjelovala i u Girls’ Lounge panelu s temom “Transformacija kulturne radne snage za sadašnju generaciju”. Govorila je o tome kako upravljati promjenom percepcije onoga što znači biti žena u poslovanju.
Foto: Cannes Lions – Getty Images, Guliver Image/Getty Images, Instagram @rebeccaminkoff