Dva tjedna prije početka otkriven je najveći dio programa 9. Weekend Media Festivala koji će se održavati od 22. do 25. rujna u prostorima stare tvornice duhana u Rovinju. Najveće regionalno okupljanje komunikacijske industrije ponovno dovodi iznimno zanimljive predavače iz inozemstva, predstavlja nove trendove i pokreće najvažnija društvena pitanja.
U programu 9. Weekenda posebno se ističe predavanje američkog futurista Garyja Whitehilla koji surađuje s poslovnim liderima, vladama i organizacijama u više od 60 zemalja svijeta. Iako živimo u nemirnim vremenima, Whitehill će u Rovinju predstaviti svoju optimističnu viziju 21. stoljeća vođenog inovacijom, ujedinjenog kulturom i nadahnutog pravdom. Unatoč svim opasnostima, Whitehall vjeruje da će snaga ljudske genijalnosti nadmašiti sve strahove i promijeniti naš svijet na bolje za sve.
Na panelu nazvanom Budućnost je sada glavna tema je efikasnije i pametnije življenje i poslovanje. Koji su ključni trendovi i koliko će tehnologija promijeniti naše živote? Kako izgleda pametnije poslovanje? Na ta i srodna pitanja pokušat će odgovoriti Krešimir Madunović iz Iskon Interneta, Sonja Popović iz SAP-a, Vladimir Sabo iz HEP-a i Anđelka Strajher iz Megatrenda.
O budućnosti ipak najbolje mogu govoriti oni kojima ona pripada, a to su današnji tinejdžeri. Upravo će Lara, Nika, i Jan – na panelu s marketinškim stručnjakom Branimirom Brkljačom govoriti o tome kako oni koriste Internet i što od njega očekuju. Čut ćemo i iskustva Milana Inića, jednog od najuspješnijih Youtubera s ovih prostora, čiji kanal Yasserstain ima gotovo 400 tisuća pretplatnika i preko sto milijuna pregleda.
Ključnu ulogu u formiranju budućnosti ima obrazovanje, a svi se slažu da sustav obrazovanja ne odgovara potrebama društva 21. stoljeća. Reforma obrazovanja postala je u Hrvatskoj jedna od središnjih tema javne rasprave, a tako će biti i u Rovinju, gdje će o toj temi bivši voditelj kurikularne reforme Boris Jokić raspravljati zajedno s Predragom Grubićem iz Adris grupe, Koradom Korlevićem iz Zvjezdarnice Višnjan i Josipom Ticom s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu.
Budućnost je već nepovratno promijenila glazbenu industriju, gdje je zavladao Digitalni kaos, kako glasi naslov panela posvećenog glazbi kao robi koja je nekad bila teško dostupna, a danas se do nje dolazi odmah. Jesu li te promjene pozitivne ili negativne i kako na to gledaju sami proizvođači glazbe, pokušat će odgovoriti glazbenici Robert Pešut Magnifico i Ida Prester, te Žarko Dimitrioski iz makedonske marketinške agencije Eden na Eden.
Uz predavanja, panele i prezentacije, Weekend i ove godine donosi mnoštvo radionica koje će se paralelno održavati u pet dvorana. Sudionici radionica moći će na njima steći brojna nova znanja, od toga kako prezentirati svoju ideju, preko email marketinga i Google Analyticsa, sve do mobilnog oglašavanja i copywritinga.
U organizaciji s HURA-om, na Weekendu sve marketingaše očekuje peti po redu BalCannes na kojem oglašivači ove godine odabiru najbolje projekte i agencije iz regije. Prijave su u tijeku, a zainteresirane agencije koje se žele predstaviti mogu predati svoje projekte do 9. rujna. Najboljih 25 bit će predstavljeno na glavnoj pozornici Weekenda u petak 23. rujna. Četvrtu godinu zaredom SoMo Borac na Weekendu predstavlja najbolje digitalne radove u nekoliko kategorija. Ove godine primljen je rekordan broj prijava, iako same prijave traju još tri dana – do petka 9. rujna točno u podne.
A nakon ozbiljnih tema i burnih rasprava, vrijeme je za dobru zabavu koju Weekend jamči svake godine. Bogati program započinje Hladno pivo powered by Laško, nastupom u četvrtak 22. rujna u Pepermint klubu, a posjetitelje koji već prvi dan dođu u Rovinj do ranog jutra zabavljat će DJ Filip Jelaš. U petak 23. rujna Lampshade Media predstavlja Who See, a nakon njih slijedi Tomo In Der Muhlen u dvorani Vrt, dok vikendaše u Pepermint klubu zabavljaju Peppe & Sergej Trifunović. Glazbeni program u subotu 24. rujna završava velikim partyem Jagermeistera i Ljetnog kina pod nazivom ‘Jägermeister presents Somewhere Over the Region’.
Prijave za 9. Weekend Media Festival još uvijek se primaju, a kako je interes velik, i ove se godine u Rovinju očekuje oko 4000 sudionika. Vidimo se u Rovinju!
Foto: Facebook